Gå til innhold

Har noen lyst til å lage en Metal Logo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driver og prøver å tegne noe nå, men av ren nyskjerrighet lurer jeg bare på hva slags metall dere spiller og om det er mulig å få en smakebit noe sted? Det kan også være litt praktisk å vite for å bestemme hva slags stil det skal være på logoen. (Så jeg ikke tegner en power metal logo til et death metal band eller motsatt.)

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg laget en skisse. Beklager at det tok litt lang tid, jeg måtte spise. :p

 

Den andre linjen må flyttes litt til høyre, og det må noen justeringer til for at det skal bli tilnærmet symetrisk, men dere ser hva jeg har tenkt. Jeg har også tenkt at bokstavene skal være sølvgrå (med noen små deler/punkter som "skinner") og bakgrunnen svart slik at det blir en metallisk følelse over det hele.

 

Jeg er ikke noe særlig god i Photoshop så noen andre må nesten gjøre den ferdig digitalt. Håper dere likte ideen da. :)

post-53784-1148841942_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dere har jo ikke peil på logo. Jeg har laget en fin en jeg.

 

// Hangman og Hawkon sine ser greie ut, men kanskje litt.. kjedelige? Mener, godt arbeid av hangman, men kun tekst faller ikke helt i smak hos meg. Få på et "trist frø" eller noe i den duren? :)

post-50769-1148930546_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Dere har jo ikke peil på logo. Jeg har laget en fin en jeg.

 

// Hangman og Hawkon sine ser greie ut, men kanskje litt.. kjedelige? Mener, godt arbeid av hangman, men kun tekst faller ikke helt i smak hos meg. Få på et "trist frø" eller noe i den duren? :)

6204275[/snapback]

 

Den var ikke litt for fargesprakende for et death-metal band da? :!:

 

Men hva ønsker trådstarter seg? En logo, som en figur eller no sånt? Eller ønsker dere hele coveret gjort ferdig?

Lenke til kommentar
OT: spilte Seed of Sorrw på UKM eller var det et annet band? tar jeg feil? har liksom et vagt minne om et band fra drøbak som het seed of sorrow. er jeg helt på jordet?

6233704[/snapback]

 

 

Det vet jeg ikke noe om. Vi kommer fra Tromsø og Lofoten og drevet på siden 2002. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...