Gå til innhold

Ny designtelefon feks LG KG800 eller?


Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: nei

-GPRS: Ja

-EDGE: Ja/nei

-Email klient:nei

 

 

Form:

-Klapp/"vanlig"/alternativ: er ikke så nøye, men liker vanlig og slidere best

-Vekt: maks 100 gr

-"Støt/sprut/støv-sikker": nei

 

Skjerm:

ikke så nøye

 

Pris:

-opp til 5000,- uten abb

 

Diverse:

-Merke:

-Kamera: tja

-Videokamera: tja

-Symbian: tja, men lav pri

-Infrarød port: greit, men må ikke

-Blåtann (Bluetooth): ikke så nøye

-Internminne: 10mb?

-Minnekort?ikke så nøye

-MP3: ja

-Radio: tja

-UMTS: nei

-Triband: greit me det

-wLAN: nei

- Mulighet for GPS: nei

-Batterilevetid: viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Har en N-70 er kjekk når jeg skal koble til nett og ta bilder osv, men tenkte å få meg en telefon til, som er mindre og ser bra ut. N70 blir litt klumpte og stor å dra med seg overalt. Design, sms og ringing er altså det jeg er ute etter synes ikke nokia sin 7xxx serie er noe. men den nye Lg kg 800 ser jo kjekk ut..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har testet LGen i flere dager og må si at den er en veldig god telefon. En må nå første venne seg til "touch-tastene" den telefonen reagerer rask og er utrolig pen.

 

Batterilevetid er vel sånn ca. 3 dager med lite bruk (pratet i ca. 20 min. per dag og har sendt ca. 10-15 meldinger).

Den har MP3 og til og med mulighet til å koble til engen hodetelefon.

Og 125 MB minne er nå heller ikke så allerverst.

 

Jeg har også hatt Motorla Pebl og de to kan ikke sammenlignest.

LGen er overlegen i kamera-funksjon (1,3 MP), MP3-funksjon, minne og brukervennlilghet.

 

Nei, jeg kan med god samvittighet anbefale LGen :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har som mannen ovenfor testet LG KG800 litt de siste dagene, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er forelsket i det lille vidunderet. Touch-knappene er veldig gode, og den er rask i responsen jevnt over. Skjermen og knappene bak den blanke svarte overflaten er rett og slett til å bli veldig fascinert av!

 

Men du skriver at batterikapasitet er viktig. Og da er min erfaring at det kun er Sony Ericsson (og da de nyere, halv-proffe modellene, fra K750 og oppover) som holder mål. K750i burde være en god telefon for deg, da den er relativt billig, og i tillegg har alt du søker -- inkludert et kanonbra batteri!

 

Men så var det den lekre sjokoladetelefonen da... ;o)

 

Ser nå at det er en designtelefon du spør etter. Og selv om Sony Ericsson K750i på ingen måte er stygg, er den langt i fra det man kan kalle en designtelefon.

 

Motorola V3i burde du kanskje vurdere. Den er jo en veldig fin designperle. I tillegg er Nokias L-Amour-serie stilig, spesielt modellene med de brune fargene (ikke jentemodellene i lysebrun-gulig farge). Men ingen av de holder på noen måte stand når det kommer til batterikapasitet. Desverre.

Endret av cnil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...