Gå til innhold

Søker respons på www.hiken.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

For en liten stund siden laget jeg et nytt design på bloggen min, Hiken.no. Og i den anledning ønsker jeg å høre hva dere mener om designet, og siden. Så kom igjen, props eller ris ;)

- På forhånd, takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er ikke jeg noe über design freak, men jeg likte designet jeg! Ganske kult! Har du laget de bildene som er på siden selv også?

La forresten merke til at designet ditt virker litt ''lånt'' fra fattig.org ? (sjekka lenker)

Endret av Rasch
Gjest medlem-77217
Skrevet (endret)

Siden er fin den. Lys og enkel. Men en ting jeg la merke på er at det var en side som handlet om spill/spillustyr, og når det er det synes jeg det burde være et forum istedet for en gjestebok.

Personlige Sider: Gjestebok.

Public Sider: Forum

Det er iallefall min mening. Du kan finne et godt forum her.

EDIT: Nå ble jeg litt forvirra her. Tror det er en Personelig side nå, fordi du har profilen din der. Det var bare den ene overskriften som gjordet meg litt forvirra.

"Gamecube - Testet" Litt ala gamer.no tenkte nå jeg.

Endret av medlem-77217
Skrevet (endret)

Designet mitt er ikke lånt noen steder, laget alt selv, etter eget hode. Den "GameCube - Testet", er fordi jeg nettopp har fått meg GC ;) Så bloggen er helt personlig.

Om du mener "lånt" pga de store bildene i "blogg" o.l... Foreslår jeg at du ser på datoer ;) Designet mitt kom først.

Endret av Malroth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...