Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trenger hjelp med Battlefield 2!


Anbefalte innlegg

Hør her!

 

Dataen min =

- Point Of View GeForce 7900 GT

- AMD 64 x2 3800+

- Asus A8N32-SLI Deluxe

- Corsair XMS3200C2 TWINX DDR400 2048 MB (2x1024) + 512 (2.5gb ram)

- ja, det er nesten det samme som er på spillern!

 

På spillern står det at den takle battlefield 2 helt fint.

Jeg kjøpte Point Of View GeForce 7900 GT fordi hardware testen den og jeg så hva det stod om det. Det står at POV 7900GT klarer full oppløsning på battlefield 2 med 162 i fps?

Jeg har det og jeg klarer bare 40-50 i full krig? Konstant ca 70 fps på 1280*1024!

Jeg spørte en om dette, han sa jeg skulle teste 800*400 med alt på low.

han så hva jeg hadde inne i dataen, og sa at jeg lett kunne kjøre over 200 fps med alt på low. Så jeg testet. Jeg fikk ikke mer en 70-90 fps da?

Jeg skjønner ikke hva som skjer? jeg kjøpte tross alt det (POV 7900GT) fordi jeg skulle kjøre battlefield 2 helt fint og andre seff ;)

Kan noen si meg hvordan jeg kan få det opp eller hva som er gale?

Endret av lien123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hør her!

 

Dataen min =

- Point Of View GeForce 7900 GT

- AMD 64 x2 3800+

- Asus A8N32-SLI Deluxe

- Corsair XMS3200C2 TWINX DDR400 2048 MB (2x1024) + 512 (2.5gb ram)

- ja, det er nesten det samme som er på spillern!

 

På spillern står det at den takle battlefield 2 helt fint.

Jeg kjøpte Point Of View GeForce 7900 GT fordi hardware testen den og jeg så hva det stod om det. Det står at POV 7900GT klarer full oppløsning på battlefield 2 med 162 i fps?

Jeg har det og jeg klarer bare 40-50 i full krig? Konstant ca 70 fps på 1280*1024!

Jeg spørte en om dette, han sa jeg skulle teste 800*400 med alt på low.

han så hva jeg hadde inne i dataen, og sa at jeg lett kunne kjøre over 200 fps med alt på low. Så jeg testet. Jeg fikk ikke mer en 70-90 fps da?

Jeg skjønner ikke hva som skjer? jeg kjøpte tross alt det (POV 7900GT) fordi jeg skulle kjøre battlefield 2 helt fint og andre seff ;)

Kan noen si meg hvordan jeg kan få det opp eller hva som er gale?

6192870[/snapback]

 

På spillern sier du....og det er?? cd spilleren?

 

 

Hva slags specs kjørte HW på den testen?

Hvilke drivere bruker du?

Hvor mange andre prog kjører du samtidig (eks. av, msn, irc, vt osv?)?

Kjører andre spill bra på maskinen din?

Har det nevneverdig betyding i spillet eller bare plager det deg at du ikke klarer 200 fps i bf2 (fordi du skulle pwne kompisen din sitt 7800gt)?

Lenke til kommentar
Hør her!

 

Dataen min =

- Point Of View GeForce 7900 GT

- AMD 64 x2 3800+

- Asus A8N32-SLI Deluxe

- Corsair XMS3200C2 TWINX DDR400 2048 MB (2x1024) + 512 (2.5gb ram)

- ja, det er nesten det samme som er på spillern!

 

På spillern står det at den takle battlefield 2 helt fint.

Jeg kjøpte Point Of View GeForce 7900 GT fordi hardware testen den og jeg så hva det stod om det. Det står at POV 7900GT klarer full oppløsning på battlefield 2 med 162 i fps?

Jeg har det og jeg klarer bare 40-50 i full krig? Konstant ca 70 fps på 1280*1024!

Jeg spørte en om dette, han sa jeg skulle teste 800*400 med alt på low.

han så hva jeg hadde inne i dataen, og sa at jeg lett kunne kjøre over 200 fps med alt på low. Så jeg testet. Jeg fikk ikke mer en 70-90 fps da?

Jeg skjønner ikke hva som skjer? jeg kjøpte tross alt det (POV 7900GT) fordi jeg skulle kjøre battlefield 2 helt fint og andre seff ;)

Kan noen si meg hvordan jeg kan få det opp eller hva som er gale?

6192870[/snapback]

 

På spillern sier du....og det er?? cd spilleren?

 

 

Hva slags specs kjørte HW på den testen?

Hvilke drivere bruker du?

Hvor mange andre prog kjører du samtidig (eks. av, msn, irc, vt osv?)?

Kjører andre spill bra på maskinen din?

Har det nevneverdig betyding i spillet eller bare plager det deg at du ikke klarer 200 fps i bf2 (fordi du skulle pwne kompisen din sitt 7800gt)?

6192987[/snapback]

 

Jeg har ikke spillern pc'en men det er nesten det samme som er i! jeg kjører nesten ingenting når jeg spiller bf 2 ..

Det plager meg veldig mye at jeg ikke kan ha konstant 100 fps i full oppløsning fori korte skal klare 160..

 

- hva er gale?

Lenke til kommentar

Over 50fps på 1280*768 er då ganske aksebtabelt i "full krig", då vil jo aldri spelet lagga.

 

Du får meir speleglede av 70fps i 1280*768 enn 200fps i 800*680 ;)

 

Det er jo eit evig jag etter mest fps, spele nå spelet ffs og be kameraten din ikkje henga seg opp i den tingen som har minst med spelet å gjera?

Lenke til kommentar

Det er ikke sånn at jeg vil ha 200 fps.. Men jeg vil ha 100 konstant. Det skal korte mitt klare hvis det står på hardware at det klarer 162 fps i full oppløsining!

jeg har god nok data til det!

Det plager meg at det står det og jeg klarer ikke engang 100 fps? liker nede i 50 i full oppløsning!? det er noe gale!

Lenke til kommentar

står det på hardware.no at akkurat din maskin skal ha i snitt 162fps på akkurat det samme oppsettet?

 

Det du beskrive som eit "problem" er jo egentlig ikkje noko problem, du gjer det til eit.

 

Det du eventuelt kan gjera er å formatera heile pc'n og bare legga inn bf2 og xp, og grafikkortdriverar, då vil du kanskje nærma deg eit optimalt system.

Lenke til kommentar

Du kjører for mange programmer i bakgrunnen. Avslutt alle programmer du ikke bruker. Og hvorfor skal du absolutt ha 100fps?!? Så lenge spillet ikke lagger har det ikke noe å si. Det er ikke Counterstrike du spiller. Spill spillet og bry deg om det. "Problemene" med fps bør du bare slutte å tenke på; jeg kan klare å få mine kort (nvidia 6600GT i sli) med 100fps konstant, når jeg avslutter alle programmer som ikke er nødvendige (Merk: explorer.exe er nødvendig hvis du vil ha lyd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...