MagnusK Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg trenger et program som søker på nettverket, og finner alle iper som er der. Altså et program som finner ipene til de pcene som er koblet til nettverket. Hvis noen har noen gode forslag, så hadde det vært fint. (jeg har prøvd "MyIPs" det funka heller dårlig) På forhånd, Takk
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 dersom du har en router så kna du bare gå på ip tables... der står alle den deler ut. eventuelt kan du bruke et program. Google : Network Scanner.
MagnusK Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Uuuu, nice program. Liker det bare jeg ser på det bare å gå rett inn og velge ip range, og scan. Og så popper det opp alle ip-adressene med navn og greier det kaller jeg sweet Takk for hjelpen!
Sweet Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 heh skummelt skummelt.. tør jeg spørre hva du skal med dette? vi driver vel ikke med hacking vel?
MagnusK Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Driver nok ikke med det...... enda Jeg har nok ikke de rette programmerings egenskapene til det. Er bare at jeg sitter på Is-lan, og hadde litt problemer med å finne folk på nettverket. med 2 mbit inet og 150 folk, så er det litt dårlig. så man burde ihvertfall kunne laste over. Så derfor trengte jeg et program for å finne ipadressene.
saivert Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Cockos Inc. har også et enkelt program for skanning etter maskiner. http://www.cockos.com/lanmon/ Cockos Inc. er det nye firmaet til Justin Frankel (som startet opp Nullsoft og laget Winamp).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå