Gå til innhold

Playstation on PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er nok verken lov å laste ned PS spill eller PS BIOS. Gjelder for alle systemer, om du ikke eier spillet selv så er det nok ikke lov.

6186270[/snapback]

jaja jeg hadde PS2, men så solgte jeg det.....funker denne emulatoren på PS2 også?

6186341[/snapback]

Da har du ikke Playstation lengere :)

6186409[/snapback]

nei, men den biten hopper vi over :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jaja jeg hadde PS2, men så solgte jeg det.....funker denne emulatoren på PS2 også?

nei, PSX emulatorer er bare for PS1. det finnes PS2 emulatorer, det finnes til og med gamecube emulatorer, men de suger i ytelse, mildt sagt.

og det er som Bear^ sier, eier du ikke en Playstation eller spillet er det ulovlig med PSX BIos og PSX spill

Skrevet

nei, PSX emulatorer er bare for PS1. det finnes PS2 emulatorer, det finnes til og med gamecube emulatorer, men de suger i ytelse, mildt sagt.

og det er som Bear^ sier, eier du ikke en Playstation eller spillet er det ulovlig med PSX BIos og PSX spill

6186513[/snapback]

ok, da slutter vi med dette...vil ikke ende med å stenge tråden :)

Skrevet

da har du ikke lisens for å spille/eie det på PC heller

jeg eier en Nintendo 64 med masse spill, og jeg spiller Nintendo 64 med Xbox 360 kontroll... herlig :D

Skrevet

Fikk ikke den emulatoren fra forrige side til å funke jeg.

Setter i Tekken 3 spillet jeg har og trykker på run cd da får jeg bare opp svart skjerm og ingenting skjer før jeg trykker Esc og programmet avsluttes.

Noen som har fått det til å funke?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...