pessimisten Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 av alle de mulige media avspillerne jeg har så er det bare wmp 11 (beta) som vil funke, det kommer lyd men bildet er bare svart, når jeg så legger ned (f.eks.) PowerDVD så kommer bildet på den svarte bakgrunnen min , det var slik før jeg instalerte wmp 11 også takker for all hjelp
pessimisten Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Hva er det du prøver å spille av? AKIRA 6172417[/snapback] sånn med tv kort, kan ikke se tv og alt jeg har støtt borti til nå
AKIRAx77 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Har du en MPEG dekoder lisense? i 9 av 10 av tilfellene hvor folk ikke får TV kort til å funke er det fordi man glemmer at man i tillegg må kjøpe en MPEG dekoder software. Jeg anbefaler Nvidia sin PureVideo Decoder software. Både til ATI Og Nvidia skjermkort. AKIRA
pessimisten Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 har du link til hvor man kan laste ned, søkte litt,men fant ikke. og selv om det til tv-kortet ikke funker, burde ikke de andre gjøre det likevel?
Smooth Ceiling Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Det er bare å skrive: g nvidia purevideo - og vips: Nvidia Purevideo. Jeg sjekket Nvidia shop. PureVideo koster fra $19.95 for den rimeligste utgaven, så det er som nevnt ikke gratis. Har du forsøkt K-lite, som er gratis? Link til K-lite. Det er ihvertfall verdt et forsøk. K-lite har som regel løst codec-problemer om det oppsto hos meg. (typo) Endret 25. mai 2006 av Sundiver
pessimisten Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Det er bare å skrive: g nvidia purevideo - og vips: Nvidia Purevideo. Jeg sjekket Nvidia shop. PureVideo koster fra $19.95 for den rimeligste utgaven, så det er som nevnt ikke gratis. Har du forsøkt K-lite, som er gratis? Link til K-lite. Det er ihvertfall verdt et forsøk. K-lite har som regel løst codec-problemer om det oppsto hos meg. (typo) 6176130[/snapback] har k-lite på pc'en med "lots of stuff" reinstalerte det, men det er fucka allikevel
pessimisten Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Skrevet 26. mai 2006 BumP.................................^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå