Gå til innhold

Budget Centrino duo med eget grafikk kort


Anbefalte innlegg

Kjøpte nettopp en centrino duo med x1400, 1 gb ddr2 ram, 2 års garanti, harman kardon høyttalere, "high definition" skjerm, til kr 9990. Det er en splitter ny Toshiba dual core model(A100-163). Den har fått gode resultater i tester. Flott skjerm og lyd. Pris/ytelse 10 av 10 ville jeg si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
også med en myk skjerm (baksiden berører lett skjermen), batteritid på 2 timer og 2.9kg ...

6169690[/snapback]

 

 

Skjønte ikke helt den der. "Batteritid på 2 timer og 2.9kg". Skulle det være en oppramsing av negative ting på maskinen? Eller positive? Jeg er uenig uansett. 2 timer er elendig batteritid, mens 2.9kg er veldig lett (regner med det er en 15" eller 17" widescreen PC)

Lenke til kommentar
også med en myk skjerm (baksiden berører lett skjermen), batteritid på 2 timer og 2.9kg ...

6169690[/snapback]

 

 

Skjønte ikke helt den der. "Batteritid på 2 timer og 2.9kg". Skulle det være en oppramsing av negative ting på maskinen? Eller positive? Jeg er uenig uansett. 2 timer er elendig batteritid, mens 2.9kg er veldig lett (regner med det er en 15" eller 17" widescreen PC)

6171213[/snapback]

Vekta henger jo sammen med hvor solid den er bygget, og at skjermen er myk tyder på at den ikke er særlig solid. 2 timer er bedritent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...