Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Dette emnet er en liten spoiler, men hvis du har gjort ferdig Fighter's Guild så gjør det selvsagt ingenting. Mener ikke selv at jeg spoiler noe spesielt, men det finnes folk som ikke vil vite noenting før de finner det ut selv. Ja, som emnetittelen sier så er jeg ferdig med denne Guilden. Spennende og kjekke oppdrag, koste meg veldig med den. Og alle de fete tingene man får! Nå er jeg altså ferdig, har blitt Master. Hva skjer nå? Jeg kan huske å ha gjort oppdrag i Anvil for Azzan, Chorrol for Dark Elfen, Cheydinhal for en Orc og noen random oppdrag i byer som Bruma og Bravil, men disse oppdragene kom fra enten Azzan, Dark Elfen eller Orcen. Is this it? Hvorfor har jeg ikke fått oppdrag direkte fra en person i Bruma? Eller Bravil? Eller Sknigrad? Og er det trygt å legge ting i min Guildmaster's Chest som står i Chorrol?
Campin Carl Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 that`s it ja, men ikke legg noe i den kisten fordi der for du får penger der hver månde/eller ukehusker ikke helt.uansett ikke legg ting der!"
Campin Carl Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 yay post nummer ETT HUNDRE men til bake til det vi snakket om bare hyggelig og kunne hjelpe noen litt vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå