SverreD Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Jeg tenkte jeg skulle teste ut diverse moder for å gjøre Oblivion litt bedre. På modsida ble både AF-levelmod og Oscuro anbefalt, bruker begge i tilleg til:Autoharvest og improved potion of exploration. Problemet er at etter at jeg har tatt på ring of choice og gått gjennom alle valga og starta å spille igjen, så dropper plutselig endurance og personality til 0 og 1, dvs at jeg har -40 i helse, og dør av et slag. Møter jeg ikke på noen så hopper den opp en liten stund. Men hva det skyldes vet jeg ikke. Utrolig irriterende. Gjør jo spillet nesten ikke spillbart. Noen som har peiling på hva det kan skyldes? på forhånd takk for svar Endret 25. mai 2006 av Svedda
shabador Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Hvilken versjon av AF bruker du? Vil anbefale deg å prøve nyeste beta'en: http://fuzionmedia.com/oblivion/afleveling.html Og dersom du ikke har gjort det. Oscuro's mod krever at du starter en helt ny character (Det vil si: Klikk på start new game, ikke load en save fra sewers) for at fiender skal bli riktig level. Det går også ann å bruke Wrye Bash sin "unlevel npc's"-feature, men folk er fremdeles usikre på om den lager problemer senere i spillet. Endret 24. mai 2006 av shabador
SverreD Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Har starta på ny for oscuros, men er det nødvendig for AF, eller går det an å loade rett etter sewers der?
SverreD Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Med betaen funka alt supert. Tusen takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå