Coaxmetal Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Specca om til full resto i går, og det første som slo meg da jeg starta på onyxia chainen var hvor ufattelig rævva resto er til å drepe ting solo. Er vant til feral, som bortimot er den beste grindemaskina som finnes, derfor var nedturen stor når jeg måtte root -> insect swarm/mf -> root -> insect swarm/mf etc. Så noen som har tips til hvordan jeg skal gå fram? (build btw: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055503105315051
John Keats Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Har ikke spillt druid men er det ikke bare å sette på feral gear og gå catform? Som protection warrior setter jeg på damage-gear, funker fint å grinde.
OscarWoHA Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Specca om til full resto i går, og det første som slo meg da jeg starta på onyxia chainen var hvor ufattelig rævva resto er til å drepe ting solo. Det er den beste klassen til å drepe elites alene. Det tar tid, men det går. Hvis du skal ha penger kan du f.eks. dra til Un'Goro og drepe Devilsaurs og skinne de. Du kan også tra til WS og farme tingene man trenger for Priest- og Hunter epic quest for så å selge for noen hundre gull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå