adnan Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Trenger en bra holy build til paladins. Dette er det jeg har kommet fram til : http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...052000000000000 Hvordan ser dette ut? Trenger noen inspill.
Phyx Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Syns dette så ganske bra ut jeg. Det eneste som jeg tenker på er Benediktion bare. Antar at du skal spille mye PvE her og da trenger du ikke bruke 5 poeng i Benediktion syns jeg. Men det er jo en måte og komme til imp. Judgment men syns heller en burde ha imp.BoM da. Ellers så kan du bruke de resterende poengene i Prot treet. edit: eller bruke noen extra poeng i lasting judgment. Endret 23. mai 2006 av Phyx
slez Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Ser helt greit ut men, 5points i benediktion er bare tull. sett heller imp blessing of might.
Snorre123 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 3 poeng fra imp SoR til Lasting Judgement. Som de skriver over, heller imp BoM istedenfor Benediction. Ville muligens også tatt 3/5 på Toughness istedet for Precision, men det blir en smaksak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå