Gå til innhold

Spørsmål om Q8300 før kjøp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått mange runder rundt for å finne den perfekte telefon, og nå ser det ut til at den er innen rekkevidde.

Det eneste jeg mangler er radio så vidt jeg kan se.

Min nye telefon blir nok Qtek 8300!

Spørsmål:

Kan man få tak i headset-tilbehør slik at man får 3,5mm stereo jack?

Kan man få tak i headset-tilbehør slik at man får FM-radio?

Kan man se og redigere powerpoint, excel og word?

Får man Norsk meny "med på kjøpet"?(må nesten være heeelt sikker :p )

Beklager om dette er en feilpost, falt litt ut av alle kategorier synes jeg... Mod må gjerne flytte hvis det passser bedre en annen plass :innocent:

Over og inn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over og inn...

6158856[/snapback]

Svaret er ja til begge disse.

2.5mm til 3.5 mm kabel får du kjøpt på clas ohlson f. eks

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg heller gått for 8310. Dette pga design.

Skrevet

Om man kan få headset med radio slik som Sony Ericsson sin HPR-20 er jeg ikke sikker på. Men det hadde vært utrolig flott om det fantes!

Kjøpte selv overgang på Clas O. fra 2.5 til 3.5 mm jack. Det var noe dritt! Virker greit så lenge telefonen ligger i ro, men så fort jeg skulle legge telefonen i lommen og gå skurret det noe avsindig. Så akkurat den løsningen ville jeg ikke anbefale.

Når det gjelder 8310 får du iallefall norsk meny på kjøpet, så er nokså overbevist om at det samme er tilfellet på 8300! Hvordan det er med I-mate-modellene er jeg ikke sikker på.

Har selv en 8310 og er strålende fornøyd! Vil påstå det er den beste telefonen jeg noen sinne har hatt! Så vær ikke i tvil da du velger Qtek! :) Lykke til med kjøp og ny telefon! ;)

Skrevet

Jeg kjøpte meg Qtek 8300 i påsken, og er så langt veldig fornøyd med den. Det følger med et headsett med handsfree, men dette er ikke serlig bra til å høre på musikk med. Jeg har kjøpt overgang fra 2.5 mm til 3,5 mm på Clas Ohlson, og denne fungerer fint.

Jeg har hørt at det går an å få tak i tilbehør slik at man får FM-radio, men mer enn det vet jeg ikke. Man kan også høre på radio via Wlan.

Det følger dessverre ikke med programvare for verken lesing eller redigering av Word, PowerPoint og Excel-dokumenter. Dette går det derimot an å få kjøpt separt. Etter det jeg har hørt følger det derimot programvare for lesing av disse dokumentene med Qtek 8310.

Norsk meny og T9-ordliste følger med.

Et argument for å kjøpe 8300 istedenfor 8310 er at 8310 er 1000 kr. dyrere 8300. Disse telefonene er helt like, untatt design og hurtigtaster (8300 har hurtigtaster for musikk istedenfor e-post osv). Jeg vil råde deg til å kjøpe et minnekort også, spesielt hvis du skal bruke den som mp3-spiller. Ellers burde du besøke nettstedet SmartMobil.no hvis du ikke har gjort det allerede.

Skrevet

Over og inn...

6158856[/snapback]

Svaret er ja til begge disse.

2.5mm til 3.5 mm kabel får du kjøpt på clas ohlson f. eks

Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg heller gått for 8310. Dette pga design.

6169339[/snapback]

Gidder ikke bruke 1000kr ekstra, når jeg skal bruke den som MP3-telefon.

Om man kan få headset med radio slik som Sony Ericsson sin HPR-20 er jeg ikke sikker på. Men det hadde vært utrolig flott om det fantes!

Kjøpte selv overgang på Clas O. fra 2.5 til 3.5 mm jack. Det var noe dritt! Virker greit så lenge telefonen ligger i ro, men så fort jeg skulle legge telefonen i lommen og gå skurret det noe avsindig. Så akkurat den løsningen ville jeg ikke anbefale.

Når det gjelder 8310 får du iallefall norsk meny på kjøpet, så er nokså overbevist om at det samme er tilfellet på 8300! Hvordan det er med I-mate-modellene er jeg ikke sikker på.

Har selv en 8310 og er strålende fornøyd! Vil påstå det er den beste telefonen jeg noen sinne har hatt! Så vær ikke i tvil da du velger Qtek! :) Lykke til med kjøp og ny telefon! ;)

6169605[/snapback]

1. Jeg vet, det er noe sånnt jeg er ute etter :D

2. Hmm, jeg får se litt rundt. Har veldig gode erfaringer med tilbehør fra Mobiltec24.de, må sjekke der!

3. Håper det, er jo det på de andre Qtekene også.

Jeg gleder meg til jeg bestiller, takk for lykkeønskninger :thumbup:

Jeg kjøpte meg Qtek 8300 i påsken, og er så langt veldig fornøyd med den. Det følger med et headsett med handsfree, men dette er ikke serlig bra til å høre på musikk med. Jeg har kjøpt overgang fra 2.5 mm til 3,5 mm på Clas Ohlson, og denne fungerer fint.

Jeg har hørt at det går an å få tak i tilbehør slik at man får FM-radio, men mer enn det vet jeg ikke. Man kan også høre på radio via Wlan.

Det følger dessverre ikke med programvare for verken lesing eller redigering av Word, PowerPoint og Excel-dokumenter. Dette går det derimot an å få kjøpt separt. Etter det jeg har hørt følger det derimot programvare for lesing av disse dokumentene med Qtek 8310.

Norsk meny og T9-ordliste følger med.

Et argument for å kjøpe 8300 istedenfor 8310 er at 8310 er 1000 kr. dyrere 8300. Disse telefonene er helt like, untatt design og hurtigtaster (8300 har hurtigtaster for musikk istedenfor e-post osv). Jeg vil råde deg til å kjøpe et minnekort også, spesielt hvis du skal bruke den som mp3-spiller. Ellers burde du besøke nettstedet SmartMobil.no hvis du ikke har gjort det allerede.

6169724[/snapback]

Får se på den overgangen da, og mobiltec24...

Jeg skal se etter og rapportere.

Jeg må kjøpe meg noe sånt. Et must! Bra norsk følger med. Prisen er grunnen. Men liker også designet til 8310 veldig godt.

Skal ha 2GB MiniSD til 465,- ellerno :love:

Takk for tips alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...