Aleksander-yo Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Heisann! FYI: Jeg kjører Battlefield 2 på et ATI Radeon X800GT 256MB, 1024 RAM og AMD 64 3700 prosessor. For et par uker siden merket jeg at når jeg var i Squads lagget det noe iherdig til tider. Funker helt fint når jeg ikke er i squads, men det er altså da når jeg join er en squad uavhenging hvilket lag, om jeg er squadleader eller ikke, hvilket map, størrelse på map eller antall spillere på serveren. Pingen er normal. Laggen kommer i perioder av gangen. i 20-30 sekunder av gangen med 1-2 minutters mellomrom. Når denne "laggeperioden" er hopper spilleren rundt og "styrer seg selv" i de merkeligste retninger. Og dette gjør det jo egentlig håpløst å spille i squads. Jeg er medlem av en klan der det egentlig er nytteløst å være lone wolf i kamper e.t.c. Noe som også kan nevnes som også er interessant er at jeg kjører Teamspeak 2. Når jeg ikke kjører teamspeak lagger det ikke. Ikke noe som jeg har merket ihvertfall. Så det er da store muligheter for at det er teamspeak som fucker opp. Samma greia er når jeg kuker med ventrilo. Altså: Lag i squads når jeg kjører teamspeak. Funker fint å spille når jeg ikke er i squads med teamspeak. Når jeg ikke kjører teamspeak er det samme hva jeg gjør i bf2. Er det noe med connection settings i teamspeak? Kan det være at det tar for mye båndbredde? Er det noen instillinger i BF2? Er det noen som har opplevd samme problemet? Jeg har en venn av meg som sliter med akkurat samme tingen. Jeg har prøvd å repatche/reinstalle mange, mange, mange, mange ganger Når jeg tenker meg om oppstod dette problemet når jeg installerte 1.22 patchen. Får se når den ny 1.3 patchen kommer for å se hva som skjer med den. Kan jo prøve å sjekke hvordan det er når jeg har bare 1.21 patchen installert. Jeg takker for all hjelp jeg kan få!! Send meg PM, mail, whatever! THANKS! - Aleksander
FPShooter Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 BF2 sin eget voiceprogram brukes i squads. Prøv å spille uten det aktivert først, hjelper ikke det, reinnstaller spillet uten voip. Er også mange innstillinger i TS du kan endre på.
Aleksander-yo Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Takk for tips! Will do! Prøvde å skifte tildeling av båndbredde i TS og masse anna jall sm vistnok ikke funka
MaX [NOR] Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Takk for tips! Will do! 6136717[/snapback] 1. )Prosessor og skjermkort er bra, men ser at du "bare" har 1 gig med ram. Hvis du kjører på middels til høy oppløsning på grafikk-kortet vil fort bruke opp nesten all tilgjengelig ram og da må swap filen må brukes veldig ofte. Sjekk med task manager hvor mye ram du bruker. Hadde en del problemer med hakking før jeg oppdaterte til 2 gig. 2.) sjekk hvilken tilkoblingshastighet du har innstilt på BF2 under options. Ikke bruk T1 (lan) på spill på internett. Den er best egnet lan parties. 3.) Men av og til lagger det for alle. Endret 24. mai 2006 av MaX [NOR]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå