Gå til innhold

Å STARTE OPP NOE NYTT!


WLAN

Anbefalte innlegg

Jeg skal innen kort tid lansere en firma tlf. katalog med like mange reg. firmanavn, som gulesider.no. Det er mening at et firma skal betale ca. 1999 kroner for å bli overført i firma katalogen inkl. opplysningen tilknkyttet firmaet. Mange av hardwares motdebattanter mener tydeligvis at svært få eller ingen firmaer kommer til å betale en slik sum, for å la seg bli oppført.

 

Siden så mange av dere er profesjonelle databrukere og har mye innsikt i internett, annonse- og markedsføring, lurer jeg på hva jeg skal starte opp, som kan trekke til seg svært mange betalende firmaer.

 

Jeg har innen kort tid lyst til å lansere en internasjonal prissammenligningssøkemotor, men vet ikke hvor mye enn kan tjene på slik internett og kundesatsing. Kelkoo.no er pr. i dag en av de største prissammenlignissøkemotorene, og driver flernasjonalt. Hvor store er mulighetene for at jeg kan lykkes med firma tlf. katalogen og prissammenligningssøkemotoren, som mitt firma bestående av unge medarbeide skal lansere innen tre uker?

 

Er det mulig å tjene mye penger på disse to internettsatsingene, eller er det totalt bortkastet?

 

Kom med anbefalinger for hva jeg kan starte opp, som kan trekke til seg mange betalende kunder.

 

m.v.h

WLAN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...