Gå til innhold

TES: Billig trening uten juks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innledning

Som alle vet, er Master nivå trenere vanskelig å finne, ofte må man gjøre quest før de aksepterer deg, og så koster treningen mye.

Jeg prøvde å finne hun Destruction treneren i skogen, men klarte ikke - questen gjorde jeg for lenge siden, så markøren var borte og hun hadde sikkert gått en eller annen retning uten å si ifra. Så ble jeg sur og begynte å tenke.

Fremgangsmåte

Det jeg kom på var å lage en Drain Skill (jeg testet med Drain Conjuration) spell - 5 sekunder On Self. Og når du har en skill på 0, kan du trene nesten gratis og hos hvilken som helst trener. Det gjorde jeg i Skingrad og klarte å trene Conjuration til 105 på denne måten (hadde 100 fra før).

Begrensninger:

Siden jeg er Breton, har jeg Resistance to Magicka, så selv om det sto Drain 100, fikk jeg bare effekt på 50. Så jeg måtte lage to spells med forskjellige navn får å få skillet ned til 0.

Du er fremdeles begrenset til 5 treningsesjoner per level.

Hvordan kan dette (mis)brukes

Hvis man øker Major skills, kommer man opp i level. Hvis alle Major er på 100, kommer man ikke høyere opp. Så det kunne være en ide å trene videre på noen av de du allerede har 100 i, og øke andre Major skills på normal måte for å få nesten dobbelt så mange levler. Hmm, når jeg tenker litt mer på det, er kanskje ikke dette så bra likevel. Man kan alltid gå i fengsel eller bruke Damage Skill på seg selv for å få skillet ned og få mulighet til å øke det på vanlig måte. Og så er det spørsmål om det er noe vits å komme høyere opp enn ca. 35-40 i det hele tatt. Klart at man får mer helse, men man får hverken bedre våpen eller mer variasjon blandt motstandere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...