Gå til innhold

Program ligger utenfor skrivebordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har et ekstremt irriterende problem. Et program jeg bruker (Word nå, men det har skjedd med andre tidligere) befinner seg UTENFOR det synlige skrivebordsområdet. Det vil si at når jeg åpner det, flyr det opp opp, utenfor skjermkanten, og der kan jeg naturlig nok ikke bruke det. Det viser seg når jeg trykker Maksimer, men jeg er altså ikke interessert i å kjøre det i fullskjerm. Jeg mener det finnes en innstilling som nullstiller vindusposisjonene, men den finner jeg selvfølgelig ikke.

Noen som skjønner hva jeg mener?

Har prøvd å søke, men begriper ikke hva jeg må bruke som søkeord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, har et ekstremt irriterende problem. Et program jeg bruker (Word nå, men det har skjedd med andre tidligere) befinner seg UTENFOR det synlige skrivebordsområdet. Det vil si at når jeg åpner det, flyr det opp opp, utenfor skjermkanten, og der kan jeg naturlig nok ikke bruke det. Det viser seg når jeg trykker Maksimer, men jeg er altså ikke interessert i å kjøre det i fullskjerm. Jeg mener det finnes en innstilling som nullstiller vindusposisjonene, men den finner jeg selvfølgelig ikke.

Noen som skjønner hva jeg mener?

Har prøvd å søke, men begriper ikke hva jeg må bruke som søkeord...

6130968[/snapback]

Hva med å gå ned på startmenyen og trykke høyre museknapp på den knappen, i ditt tilfelle Word knappen og velg flytt, så kan du flytte den hvor du vil :)

Skrevet

Gjør som chemical sier, og høyreklikk på programmet i startmenyen og velg "flytt". Så enten flytter du vinduet med piltastene på tastaturet, eller med musa ETTER at du først har trykket på en piltast minst en gang (slik vinduet låser seg til muspekeren). :p

Skrevet

Har prøvd høyre museknapp og Flytt mange ganger, men det har ikke funket, men det var før jeg visste at man kunne bruke piltastene også :) Bare med musa går det nemlig ikke.

Så da har jeg fått dratt Word ned dit det skal være :dribble:

Takker for hjelpen! Men jeg lurer på hvordan det kan skje i utgangspunktet.

Skrevet

Du kan ha lekt med flere skjermer.

Da kan det jo hende du la word på skjerm 2.

Så tok du av skjerm 2 uten å siifra til windows.

Var slik det skjedde hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...