Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morn..

 

Skal ha ny mobil og så på denne se w810i, bra tilbud?

 

Noen som har telefonen og erfaringer med den?

 

Takk på forhånd.. :)

6129774[/snapback]

 

 

Viss du ikke allerede har NetCom Young Talk fra før av, lønner det seg å kjøpe telefonen uten abbenoment

http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO24749

 

 

 

Det skal være en bra telefon, å endelig har SE tatt vekk joysticken! Denne joysticken blir som oftest ødelagt, og det er jo bra den da er tatt vekk.

 

Telefonen er nesten nett lik SE W800i, bare denne har EDGE, enda ett GSM nett, ett mye finere design, men har ett mindre intern minne.

Endret av qwang
Lenke til kommentar
1 mb mindre minne?

Ikke store forskjellen..

 

Takk for raskt svar..

6129931[/snapback]

 

 

Det er faktisk 14 mb minneforskjell..

6129944[/snapback]

Det overlever jeg, bare jeg spiller joy sticken og har grei plass så er jeg fornøyd..

 

Hmm, er i tvil om jeg skal ta med eller uten abbenoment..

Hvis jeg velger Young Talk betaler jeg 200 kr i månden, og det kan jeg ringe ell sende meldinger for, såpass som 200 kr månden bruker jeg, så sånnsett er jo det like greit å ta med det abbenomentet, slår jo ned ca 1000 kr på telefonen da..

Lenke til kommentar

Ja, det slår ned 1059 kr, men etter 12 mnd kommer den uten abbenoment til å væra rundt om 1300 kr billigere!

 

Det som er bra med youngtalk er vel at du kan fylle på senere med kontantkort..

 

Men viss du vil ha med ett abbonement kan du jo bestille med Telenor Djuice Magnum. Det er ikke store månedssummen du betaler (kr 69,-) å du får med 100 gratis sms.

 

W810i m/ djuice magnum

 

Vet ikke forbruket av mobilen din, men du kan jo få den billigere med andre abbonement, spørs bare hva du er villig til å betale, og hvor mye du bruker...

Endret av qwang
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg kjøpte den på Siba med Tele2 mobil pluss. (119,-pr mnd) for kr 1098,-

Gikk rett ned til GSMTeknikk og åpnet operatørlåsen og bruker da mitt Talkmore abo :D

 

Fastavgiften legger jeg bare inn som avtalegiro. Merker jo ikke at det blir trukket 119,- i mnd likevel.

 

Jeg mener nå at det var ett kupp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...