- mOtz^ - Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 bind "KP_INS" "deagle"bind "KP_HOME" "m4a1;ak47" bind "KP_PGUP" "awp" bind "KP_DEL" "vesthelm;vest" bind "KP_END" "defuser" bind "KP_PLUS" "sgren" bind "KP_MINUS" "flash" bind "*" "hegren" Jeg får kjøpt flash, smoke og he, men alle de andre knappene vil ikke reagere engang. Hva er feil. Første gang jeg tester dette.
- mOtz^ - Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 haha... trykka på feil knapper jeg :!: dvs; dette scriptet fungerer til "num Lock" tastene og ikke til de andre som også heter ins,home, pageup osv... Noen som vet hvordan jeg kan få bindt de til disse og ikke til de som ligger under "num lock". Om dere forstår jeg!?
iNeo Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Bind "num_1" "<kommando>" Tror jeg. Er ikke sikker. Dette ligger ganske langt nede i hjærnebarken akkurat nå. Men senere så kan jeg ta det opp:)
- mOtz^ - Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 hehe, er egentlig ikke noe stress. Kan vende meg til det andre
Wallp Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Når du skal lage Buyscript så HUSK og ha mellomrom. Da mener jeg: M4a1; ak47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå