Gå til innhold

Half Life 2 spørsmål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du nå har jeg endelig kommet veldig langt på Hl2... har vært litt frem og tilbake med formatering av pc'en og greier..... men i hvertfall..

Så har jeg kommet langt tror jeg.... spillet tar jo aldri slutt....... blitt mer og mer hekta på å komme helt til mål..... men målet er fortsatt et stykke igjen...

Men har jeg vært forbi vanne, sumpa, sanda, monsterfolk/dyr, ørken delen, jeg hr liksom kommet meg helt tilbake på en måte.... men nå er jeg inne i "Isengaar" måtte bytte alle våpenene mot en avansert Gravity gun..... har møt Alex og de to andre mennene igjen.... Står nå der hvor den svære lysende kula er.... for jeg har kommet meg helt opp liksom... fikk kverka 2 sånn ville luftskip... men da stopper det opp..... så står det failuer eller noe sånt, er ikke så flink i engelsk....

men hva gjør jeg når jeg kommer helt opp? det har blitt så avnsert... klarer ikke å følge med på alt.... jeg går ut ifra at jeg skal gjøre noe fort når jeg har skutt ned flyene!?

help me....

forresten har jeg langt igjen...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må "ta tak" i dem energi kulene med den avanserte Gravity gunen, som driver på sidene der, og skyte dem inn i den runde kula på toppen helt til du klarer det. Og når du klarer det så har du faktisk runda det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...