Gå til innhold

ut2007 e3 trailer utrulig fett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temmelig sikker på at UT2007 ikke kommer til X360. Istedet får vi nok se en oppfølger til den konsolltilpassede Unreal Championship serien, basert på det som blir levert i UT2007

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fett ut , men blir nok for meg som med 2k3 + 2k4, grafikk utgår, gameplay inngår. Ergo, jeg kommer nok til å holde meg til UT99 (selv om pcen min fint takler det nye eller ei)

Skrevet
Temmelig sikker på at UT2007 ikke kommer til X360. Istedet får vi nok se en oppfølger til den konsolltilpassede Unreal Championship serien, basert på det som blir levert i UT2007

6152584[/snapback]

UT2007 bruker vel Unreal 3 motoren sant? Er jo den Gears of War bruker :D
Skrevet

6152584[/snapback]

UT2007 bruker vel Unreal 3 motoren sant? Er jo den Gears of War bruker :D

6160073[/snapback]

Riktig. Unreal Engine 4 er også under utvikling. Unreal Engine 4 slippes først når dagens generasjon er over, og oppfølgerene til 360, og PS3 kommer.

Skrevet

Synes det så fett ut, jeg elsker sånne tripods som angriper og dreper alt dem ser så dette er noe som jeg ser fryktlig fram til og prøve! Tripods man Tripods!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...