Roiku Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Da er tiden atter en gang kommet for å gripe sjangsen og få dobbelt minne uten pristillegg hos Dell. Det virker som om de har dette tilbudet hver andre eller tredje måned, men fint er jo det. Ja, det er også en -400kr rabatt på alle i6400, og muligens de andre bærbare også. Se Dell sin oversikt over bærbare HER edit: leif edit2: Ved videre etterforskning viser det seg at dobbelt minne kun gjelder for Inspiron 6400 maskinene. I tillegg til èn av 9400-maskinene. Alle har -400kr-rabatten. Endret 18. mai 2006 av Steffenm
A.J Green Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Beklager men dette er en totalt uinteressant tråd. Dell har nye tilbud annenhver dag, og dette er ikke et av de man VIRKELIG må slå til på.
Slacks Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Beklager men dette er en totalt uinteressant tråd. Dell har nye tilbud annenhver dag, og dette er ikke et av de man VIRKELIG må slå til på. 6125811[/snapback] Greit med dobblet minne, men det er langt fra det beste tilbudet jeg har sett.
Roiku Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Ok, tar saksen til etterretning. Beklager. Fikk bare inntrykk av at en del angret på at de satt på gjerdet forrige gang Dell hadde dobbelt minne inkl. i prisen. Og det koster tross alt over 2000,- å oppgradere fra 1GB til 2GB. Slett gjerne tråden om det er ønskelig.
Henrik C Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Noen ganger har Dell konge tilbud. Vi kjøpte fra Dell, og med 17" flatskjerm (som kosta en 7k o_O) fikk vi det til en 14-15k, istedenfor 21k elns som det skulle ha kosta. Tilbud = Dell har ganske mange bra tilbud, men dette var ikke et av de bedre.
A.J Green Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Jeg mener å ha sett noe som lignet på 1200/2000 cash rebate, og dobbelt minne etc. Da blir det fort noe å snakke om Best er det i USA, der får man noen saklige kuponger hvis du er på hugget, nå er det f.eks en som lyder slik: $450 avslag ved kjøp av Inspiron notebooks over $1499, når disse kombineres med f.eks $300 avslag som dell gir til alle kan du få en nokså heftig pc Synd det ikke er slik i Norge.
AndyF Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 synes egentlig det er bra at de veksler litt på tilbudene. da kan man jo "velge" for eks. en skriver eller dobbel ram-
Roiku Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Jeg mener å ha sett noe som lignet på 1200/2000 cash rebate, og dobbelt minne etc. Da blir det fort noe å snakke om Best er det i USA, der får man noen saklige kuponger hvis du er på hugget, nå er det f.eks en som lyder slik: $450 avslag ved kjøp av Inspiron notebooks over $1499, når disse kombineres med f.eks $300 avslag som dell gir til alle kan du få en nokså heftig pc Synd det ikke er slik i Norge. 6126298[/snapback] Ja, jeg mener Dell burde satset enda hardere på disse spesialtilbudene i Norge. Det ville garantert tiltrukket enda flere kunders oppmerksomhet. Ryktene går om sånt.
Slacks Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 synes egentlig det er bra at de veksler litt på tilbudene. da kan man jo "velge" for eks. en skriver eller dobbel ram- 6126357[/snapback] Jeg fikk vertfall dobbelt minne, printer (som jeg hentet i dga ) og 1300kr avslag. Syntes det virket som er bra tilbud derfor slo jeg til.
Han Henning Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Tja, fikk du egentlig den rabatten? Rundt månedsskiftet annonserte Dell ulike tilbud: På den ene fikk man en gratis skriver (verdi snaue 800). Da tilbudet ble fjernet sank prisen på akuratt samme maskin med 1200 kroner. Den slags tilbud klarer jeg meg godt uten! På en annen var prisen den samme, med og uten rabatt på kr. 1000... Må jaggu følge litt med på Dell, hvis man ikke skal bli lurt. Har forøvrig sendt brev angående dette til Forbrukerombudet. HH
Slacks Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Tja, fikk du egentlig den rabatten? Rundt månedsskiftet annonserte Dell ulike tilbud: På den ene fikk man en gratis skriver (verdi snaue 800). Da tilbudet ble fjernet sank prisen på akuratt samme maskin med 1200 kroner. Den slags tilbud klarer jeg meg godt uten! På en annen var prisen den samme, med og uten rabatt på kr. 1000... Må jaggu følge litt med på Dell, hvis man ikke skal bli lurt. Har forøvrig sendt brev angående dette til Forbrukerombudet. HH 6126908[/snapback] Prisen og spesifikasjonene til Dell spretter og og ned i full fart! Edit: Ja jeg fikk den rabatten. Endret 18. mai 2006 av Torland
the_fire Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 (endret) Ser det er kun på nesten alle i6400 konfigurasjoner og i9400 sin billigste konfigurasjon (i ytelsesklassen). Synes det er drøyt at de lokker kunder med tilbud som tilsynelatende er på flere pcer. En oversikt: http://www1.euro.dell.com/content/topics/p...no&s=dhs&~tab=2 Men det er dell sin vei. Om man vil ha en billig dellpc må man være på hugget, og sjekke hver dag. Ser man et godt tilbud, kontakter man en dellforhandler, og ber personen sende tilbudet som mail. Da vil man ha 15 dager på seg Endret 18. mai 2006 av The_Fire
Roiku Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 (endret) Men det er dell sin vei. Om man vil ha en billig dellpc må man være på hugget, og sjekke hver dag. Ser man et godt tilbud, kontakter man en dellforhandler, og ber personen sende tilbudet som mail. Da vil man ha 15 dager på seg 6126986[/snapback] Kan jeg forstå deg slik at ved å kontakte Dell så får du en mail med det nåværende tilbudet, og du har 15 dager på deg fra du mottar mailen på å godta det? Med andre ord så er du safet dobbelt minne-tilbudet selv etter den offisielle tilbudsperioden er over? Da kan man jo se hva neste tilbudsperiode medbringer seg før man svarer. Noe som kan vise seg å bli veldig lønnsomt. Høres nesten litt for godt ut til å være sant. Mulig jeg bare leser/hører det jeg selv ønsker nå. Endret 18. mai 2006 av Steffenm
the_fire Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Men det er dell sin vei. Om man vil ha en billig dellpc må man være på hugget, og sjekke hver dag. Ser man et godt tilbud, kontakter man en dellforhandler, og ber personen sende tilbudet som mail. Da vil man ha 15 dager på seg 6126986[/snapback] Kan jeg forstå deg slik at ved å kontakte Dell så får du en mail med det nåværende tilbudet, og du har 15 dager på deg fra du mottar mailen på å godta det? Med andre ord så er du safet dobbelt minne-tilbudet selv etter den offisielle tilbudsperioden er over? Da kan man jo se hva neste tilbudsperiode medbringer seg før man svarer. Noe som kan vise seg å bli veldig lønnsomt. Høres nesten litt for godt ut til å være sant. Mulig jeg bare leser/hører det jeg selv ønsker nå. 6127302[/snapback] Jeg fikk et tilbud på mail. I et vedlagt dokument, i headeren, sto det følgende Tilbudets gyldighet: 15 dager Om de oppererte med samme tilbud som på nett, er jeg ikke sikker på, men en telefonsamtale for et tilbud er nesten helt gratis og man kan tjene en del på dette. Om det slår feil ann, er det bare å droppe tilbudet du får tilsendt. Legger ved dokumentet jeg mottok. Har fjernet navn o.l. på meg og selger og merket det relevante med rød tekst.
Myr Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Vell tilbudet er jo ganske okey..Tar du den billigaste i serien 9400.. velger en 1,8GHz , go 7800 også 80g5400rpm HD så setter ned til 1år garanti.. så har du en pc som koster deg 11500 ca og er nesten heilt lik den dyreste 9400 til 14200 barre du ikke har dvd brenner og bluetooth...penger å hente..vil nesten sei de er en av dei beste pcane til 11-12k? If i am wrong,feel free to tell:)
Myr Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) *Slettet* .... ... feil Endret 20. mai 2006 av Mafuck
tom watt Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Det må være et helvete å kjøpe noe fra Dell. Plutselig ser du at de tilbyr samme vare som du har kjøpt, med noen tusinger i avslag. Skabbete gjeng.
Myr Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 hehe...ja, de kan ver.... men om du treffer på rett tidspunkt så er jo de "grymt"
Myr Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Eg bestilte meg nettopp en Dell 9400.. Intel Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) 1024MB 533MHz DDR2 SDRAM 80GB (5,400 rpm) SATA NVIDIA® GeForce™Go7800 GS 256MB Betalte 11490 med frakt og alt.. Synest det vart et bra tilbud:) De er vell det beste du kan få i den prisklassa,takket barre tilbudet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå