Gå til innhold

Gå for W810i nå, eller verdt å vendte på K800i?


Anbefalte innlegg

Hei! Prøver her jeg siden det ikke var noe respons på det andre forumet =P Nå har det seg sånn at for et par måneder siden så kjørte jeg over min 6230 med vogntoget, så jeg har levd med en eldgammel 7210 med batteritid på ca 6 timer siden den gang. MAO jeg trenger en telefon "med en gang".

 

Har gått lei av Nokia så vil satse på SE igjen. Har veldig lyst til å gå for en W810i og bestille med en gang, men samtidig så tenker jeg at det kanskje vil være lurt å vente på K800i?

 

Jeg kommer til å bruke telefonene til å:

Ringe og sende meldinger, MMS og SMS.

Høre på musikk mens jeg kjører mc.

Overføre filer.

Ta bilder.

Surfe på nettet (men jeg trenger ikke nødvendigvis 3G)

 

Kommer K800i til å koste mye mer enn W810i?

Vil K800i ha samme musikkegenskaper som W810i?

Er kameraet på K800i virkelig så awesome som de skal ha det til?

 

Isåfall er det vel heller verdt å vente noen uker til på den? Eller er det like greit for meg å gå for en W810i?

 

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm......tenkte på det samme jeg egentlig!! men jeg tror jeg går nok for k800i pga kameraet!! og har W810i AF? trodde ikke det!! og manler linse deksel!! og så har jo K800i 3G og et Vga kamera i front for videosamtaler!! og har egentlig ikke sett så mye på priser på W810i enda!! men du kan få K800i til 3595kr det er ikke ille syns jeg!! men men det er en smaks sak og så må du se va du trenger!! hehe

 

men min mening er K800i!!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en w810i for en uke siden.

 

Ett par ting den burde hatt:

 

-Linsedekksel! (smuss i linsa hele tiden)

-Vindusvisker på skjermen :D

(telefonen har vært fall fått nok solfaktor påsmurt på skjermen!)

-Blitz!

 

Hadde telefonen med meg til Roma i uken som var. Har tatt masse fine bilder, men 2 mp er og blir ikke nok for meg. Har tatt en del bilder med mitt vanlige kamera som har 6 mp og det kan jo ikke sammenlignes.

Men 2 mp holder jo så lenge man ikke skal ta bilder man vil ha som minne for fremtiden.

 

Har allerede fått en stygg ripe i skjermen. Dumt at kjermen ikke går litt "inn".

 

Ellers er telefonen helt grei. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...