Kløno Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Siste questen fra han grønningen i Cheydinhal. http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Quests/M...arlun%27s_Watch Note, If you have cleared out the Swampy Cave before receiving the mission, the dead bodies will not appear at the place the green marker points at, thus preventing you to finish this quest.Wtf, hva skal eg gjøre. Har 360en.
Koopa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=565051&hl=harlan hadde samme problem selv. bare ta en titt på linken der
Kløno Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Det finnes ingen consol på XBOX360 vil eg tro. Å loade tilbake til før eg gikk inn i håla første gangen er heller ikkje aktuelt. buhu Er det umuligt for meg å fullføre Figters guild nå eller....
Sheeli Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Har akkurat samme problemet på min 360! Sinnsvakt irriterende ikke å kunne fullføre Fighters guild. Noen som vet om dette blir fikset i patchen (som forhåpentligvis kommer snart)? Noen PC-brukere som vet om det er ordnet i beta-patchen?
Koopa Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 mener å huske at det blir ordnet i beta patchen... men jeg kan ta feil. vent heller på den ferdige patchen du eller spør lit rundt på forumet om noen har erfaringer fra beta patchen
Sheeli Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Takker! Jeg spurte bare om betaen, for var det fikset der ville det jo være fikset i den ferdige. Må jo vente på den uansett jeg, som spiller på 360.
Kløno Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Skrevet 13. juni 2007 Var online med konsollen for noen dager siden. Spillet oppdaterte seg men fremmdelses er buggen der. Er det noe eg må oppdatere/laste den sjølv? Noen som vet? Har lyst til å fullføre dette spillet snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå