Gå til innhold

Trenger hjelp på FAR CRY.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med et brett jeg...Der hvor man springer gjennom jungelen og møter på masse rødglødene folk som eksploderer.

Der jeg står fast er på slutten, skal vist sprenge et kraftverk vist jeg ikke tar helt feil. Og dit jeg skal er inn i et hus og inn i det huset kommer jeg meg ikke.

Håper noen forstår min forklaring på hvor jeg er slik at det ikke blir misforståelser.

Håper på hjelp da jeg har stått fast ganske så mange uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlige Far Cry eller der det på Instinct delen du sitter fast på (regner det er snak om en konsoll versjon av spillet)?

Fyr opp et screenshot så kan jeg huske bedre. :)

Skrevet

hviss jeg husker rett: du skal opp på andre hustak og hoppe dit, ellers så var det på baksiden der du skulle sprenge hull i veggen.

uansett burde vel dette flyttes til "de mest diskuterte spilla"

med mindre det bare er for pc versjonen.

Skrevet (endret)

Som det sies her så høres det ut som det levelet der du må opp på taket av et hus (og muligens hoppe til et annet tak) for å komme gjennom et hull i taket til dit du skal.

Hvis det er instincts/predator så er det jo godt mulig at du må bruke dine 'ekstra krefter' til å hoppe ekstra langt/høyt.

Endret av Nonsens
Skrevet

vist det er der som nonsens beskriver så må du først opp på taket på det ene lille huset, tror det er noen bokser eller en trapp som leder opp ditt husker ikke helt..

når du er oppe så bruker du feral speed til å hoppe bort til det andre taket og ned i hullet i taket.

Skrevet

Dette er på X360. Har prøvd å sprenge hull på baksiden av huset men til ingen nytte. Da skal jeg prøve å hoppe over fra det andre taket.

skal teste dette i kveld.

Takk folkens...

Skrevet

bare så det er sagt det går ikke an å sprenge hull i den veggen, men det har du vel selv merket :p den veggen sprenger når du hopper ned gjennom taket.. har selv 360 versjonen.

Skrevet
bare så det er sagt det går ikke an å sprenge hull i den veggen, men det har du vel selv merket :p  den veggen sprenger når du hopper ned gjennom taket.. har selv 360 versjonen.

6119358[/snapback]

Hvodan fikk jeg på den feral speed greia? :whistle:

Skrevet
bare så det er sagt det går ikke an å sprenge hull i den veggen, men det har du vel selv merket :p  den veggen sprenger når du hopper ned gjennom taket.. har selv 360 versjonen.

6119358[/snapback]

6124292[/snapback]

jesus! har du komt så lang uten å vite det?! :!: trykk en gang på y knappen les instruksjonsheftet vist du ikke finner sånt ut på egenhånd :tease:

Skrevet

6124292[/snapback]

Dette må du bare finne ut av; du har ikke sjans videre i spillet hvis du ikke bruker feral-kreftene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...