Gå til innhold

TES: Vampyr: å være eller ikke være-Spoiler-


Anbefalte innlegg

Det finnes fordeler og ulemper med å være vampyr. Fordelene er at du blir sterkere og smidigere, pluss at du får en del ekstra evner. Ulempene er at man hele tiden må drikke blod hvis man skal overleve dagslys, folk er redde for deg etc.

Nå har jeg kommet så lang at jeg har muligheten til å gå tilbake til normalen igjen.(jeg måtte gjøre en lang q) Jeg vet at hvis jeg blir normal igjen så er det vanskelig å gå tilbake til vampyr.

Kan jeg få synspunkter på dette. Være eller ikke være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kurerte meg selv, og angrer :) Hunter's sight er gull verdt etter min mening, og huleutforskning blir aldri det samme uten dette.

 

Folk ble aldri redde for meg, det eneste jeg fikk var kommentarer innimellom at jeg så litt sjaber ut. Det eneste drawback slik jeg opplever det, er skade i sollyset.

Lenke til kommentar
Jeg kurerte meg selv, og angrer :) Hunter's sight er gull verdt etter min mening, og huleutforskning blir aldri det samme uten dette.

 

Folk ble aldri redde for meg, det eneste jeg fikk var kommentarer innimellom at jeg så litt sjaber ut. Det eneste drawback slik jeg opplever det, er skade i sollyset.

6105288[/snapback]

 

Jeg er vampyr, marksman og tyv. Veldig nyttig med Hunters sight (kan vel også lage et lignende spell vil jeg tro). Jeg pleier å suge blod slik at jeg i det minste får snakket med folk og vært ute i dagslys i blant. Tipper jeg har nøklene til 5-6 NPC'er i hver by, så det er jo bare å låse seg inn i nattens mulm og mørke uten så mye som å dirke (kjedelig å dirke i lengden) en lås en gang.

 

Når jeg er på hule-safarier øker ofte Vampyr-greiene siden jeg ikke får sugd blod når jeg er på langtur. Dette gjør jo ingenting siden jeg bare møter galninger som angriper meg.

Lenke til kommentar
tror jeg skal prøve å være vampyr, men hva er hunters eye?

6110214[/snapback]

Hunters eye er at du ser i mørkret + at du ser dine fiender på lang avstand. Gjennom vegger, gulv etc. Dvs at det er ingen som kommer overaskende på deg. Jeg bruker denne hele tiden...når jeg går i skogen, huler....

Lenke til kommentar

Det er gjør jo litt forandring å være vampyr (og som alle vet, forandring fryder :yes: ). Ganske kjekke bonuser som kommer med, og en litt spesiell spillestil. Anbefaler deg iallfall å prøve det! Liker du det ikke kan du alltids cheate det vekk, hvis du tillater det.

 

Men litt kjedelig ble det i lengden, for meg iallfall. Litt av spillgleden ble borte etter en stund av å bare tusle rundt i mørket.

Lenke til kommentar
Det finnes fordeler og ulemper med å være vampyr. Fordelene er at du blir sterkere og smidigere, pluss at du får en del ekstra evner. Ulempene er at man hele tiden må drikke blod hvis  man skal overleve dagslys,  folk er redde for deg etc.

Nå har jeg kommet så lang at jeg har muligheten til å gå tilbake til normalen igjen.(jeg måtte gjøre en lang q) Jeg vet at hvis jeg blir normal igjen så er det vanskelig å gå tilbake til vampyr.

Kan jeg få synspunkter på dette. Være eller ikke være?

6104956[/snapback]

Jeg har vært vampyr og vil aldri bli det mer (ihvertfall ikke før jeg har spilt meg lei). Ingen likte meg (sikkert på grunn av lav personaliti) og jeg mistet liv i lyset (og jeg liker å vandre i lyset). Det var jo mange bonuser + hunter's sight er veldig bra å ha. Men likevel best å være vanlig (min mening hvertfall)

Lenke til kommentar

kan nok si at jeg som er vampyr nå ikke har noe imot det, mister litt liv i sollyset men det er ikke så farlig, og holder på med Cure of vampirsme.

men det er bare for å kune returnere når jeg vil.

bli Arch-mage før du blir vampyr. bare sier det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...