Gå til innhold

Call of Cthulu: hvor er den j***a reservedelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spiller Dark Corners of the Earth på pc, og har satt meg bom fast.

Er i Marsh Refinery etter å ha kommet tilbake med FBI-gutta. Skal få en generator til å funke igjen, og trenger en "drive belt" for å reparere maskineriet. Iflg logikk (og diverse walkthroughs) skal det bare være å gå til verkstedet (workshop) og hente denne vifteremma, men er ikke kar om å finne den der inne. Hvor ligger den? Er det bare jeg som er blind?? :)

Endret av thomanil
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiller Dark Corners of the Earth på pc, og har satt meg bom fast.

Er i Marsh Refinery etter å ha kommet tilbake med FBI-gutta. Skal få en generator til å funke igjen, og trenger en "drive belt" for å reparere maskineriet. Iflg logikk (og diverse walkthroughs) skal det bare være å gå til verkstedet (workshop) og hente denne vifteremma, men er ikke kar om å finne den der inne. Hvor ligger den?  Er det bare jeg som er blind?? :)

6099740[/snapback]

Skal prøve å forklare kort, da jeg nettopp er ferdig med marsh refinery. Fra generatoren skal du gå tilbake til det aller første veidelet når du kom ned til det nivået du er på nå. Der er en dør(den du kommer ut av på vei tilbake fra generatoren) og ei trapp ned. Gå ned trappa, sving til høyre i første kryss. Gangen skal svinge til venstre, so mener jeg du skal svinge til høyre ved neste kryss igjen. Det er hvertfall i det området der :p I rommet med drive belt ligger det også litt ammo og ei hagle.

Dette er skrevet fra hukommelsen, så håper jeg husker rett her.

Fett spill forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...