Gå til innhold

Skjermkort til Drømmefall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Skal ha nytt skjermkort til spillet drømmefall.

Kortet må være av typen PCI og koste ca 7-800KR

6094250[/snapback]

 

Ser du har 256mb ram iflg profilen din. en oppgradering til 512mb eller 1024 mb ville gitt mye i forhold til ytelse i det spillet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
X700 er ikke PCI :tease:

6096534[/snapback]

Ikke det? Sapphire Radeon X700 128 MB :!:

6097192[/snapback]

EID! Mja...

 

On Topic:

 

Jeg synes du bør gå for et annet Skjermkort enn X700.

 

Kanskje dette?

 

EDIT: Du kan alltids gå for X1600. Det koster 800-900. Duger sikkert i masse vis for dreamfall!

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
X700 er ikke PCI :tease:

6096534[/snapback]

Ikke det? Sapphire Radeon X700 128 MB :!:

6097192[/snapback]

Det der er da PCIe. PCI er noe heeelt annet. (Det eneste PCI-kortet jeg fant var dette)

 

Men tilbake til topic. Hvis du er villig til å sprekke budsjettet med 51 kr er dette et bra kort (det er AGP, da jeg er ganske sikker på at det er det du er ute etter). Imidlertid vil jeg anbefale å oppgradere RAM først, da dette kan være minst like viktig, og det affiserer også ytelsen til andre ting enn spill og grafikkting. Legg ved for eksempel denne når du kjøper nytt skermkort, det har veldig mye å si for ytelsen.

Det beste vil være å kjøpe en ny PC tatt i betraktning av at spesifikasjonene i profilen din mildt sagt er gamle, men hvis du vil blåse liv i det du har så se nærmere på produktene jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-TWeNNiv

I følge profilen din, så trenger du mer enn skjermkort... Du trenger også en ny CPU og som andre har sagt, mer RAM.

 

Minimumskravene for Drømmefall er en AMD Sempron 2800+ og 512MB RAM (mener jeg å huske). Personlig kan jeg bare anbefale på det varmeste å være bedre rustet enn minimumskravene, siden spillet virkelig ikke trives på små-maskiner. Dessuten ville det jo være synd å ikke få sett på alle godsakene spillet har å tilby på den visuelle fronten. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
I følge profilen din, så trenger du mer enn skjermkort... Du trenger også en ny CPU og som andre har sagt, mer RAM.

 

Minimumskravene for Drømmefall er en AMD Sempron 2800+ og 512MB RAM (mener jeg å huske)

6097571[/snapback]

Tuller du? Det er faen meg de største mimumskravene jeg har sett noen gang :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...