Neshaug Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Som emnetittelen sier, så letter jeg etter navnet på et gammelt spill jeg spilte med noen venner for mange år siden. Jeg tror jeg hadde en demoversjon av spillet, men man kunne spille to stykker på en maskin. I spillet husker jeg at det var en tanks, en jeep og et helikopter. Vinkelen var ovenfra, og når man valgte hvilket fremkomstmiddel man ville ha, kom det opp med en heis eller lignende. Med tanken kunne man også legge miner. Poenget var at man hadde to baser, og det var et flagg i hver base, så brukte man disse fremkomstmidlene til å ta flagget fra motstanderen.
Neshaug Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Der kom det frem fra underbevisstheten. Tråden kan slettes. Det het Return Fire
JohanStendal Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ååååh, return fire jo! DET vekker gamle minner... jajamen... hmmm...
Edmund Blackadder Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ja spilte det jeg også. Utrolig morsomt med to jeeper der begge har flagget. Den kampen varte leeeenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå