Gå til innhold

w800i: plutselig veldig lavt maxvolum i headset


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har hatt min w800i et halvårstid nå, og har vært veldig fornøyd.

Det som derimot plutselig har skjedd, var først at den høyre pluggen på det medfølgende handsfreesettet begynte å spille veldig lavt i forhold til den venstre. Om jeg har max volum på, spiller den venstre 100% og den høyre 20-30%.

Nå har det plutselig blitt slik på begge ørene. Har på max volum, men jeg får likevel kun mellom 20-30% av det egentlige volumet som var tidligere. Jeg har ikke gjort noe spesielt for at det skulle bli sånn, mobilen er ikke mista i bakken, blitt våt eller noe, og ledningene på handsfreesettet er helt intakte.

 

Jeg har nettopp oppgradert til siste firmware, men med samme resultat.

 

Så, hva er galt? Er det telefonen eller handsfreesettet? Med høytalerfunksjonen spilles det like høyt som det alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme skjedde med samme headsettet jeg kjøpte fra utlandet. Det er helt sikkert noe galt med den ene øretelefonen din.(nå begge) Jeg kjøpte et nytt sett og nå er alt bra hos meg i hvert fall. Jeg kunne utelukke at det var noe galt med telefonen min.

Sjekk om du har garanti på ditt headsett eller kjøp nytt.

Jeg tror det ble slik fordi jeg rykket en del i den ene ledningen da jeg syklet med det. Ledningen har sikkert løsnet litt. Nå er jeg mer forsiktig med mitt nye sett

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...