HelteTeigen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har tenkt å kjøpe en ny mercedes a-klasse, men er usikker på om jeg skal velge med eller uten multikontursete. Hvordan fungerer et slikt sete? Øker den komforen? Eller er det bare jåleri som man ikke har behov for? Takker for all hjelp
mintman Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg vet ikke, men hva med å ringe Bertel O. Steen og spørre der? Edit: Fant noe her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=28645 Et multikontursete som tilpasser seg kjøreforholdene høres også mildt sagt spennende ut. Endret 12. mai 2006 av gstavdal
underground Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det har vel noe med at hvis bilen krenger i en venstresving så blåser høyre sidestøtte seg opp og omvendt. Har lest noe om det hvertfall.
sluffy Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det har vel noe med at hvis bilen krenger i en venstresving så blåser høyre sidestøtte seg opp og omvendt. Har lest noe om det hvertfall. 6099492[/snapback] Husker jeg leste en test av en bil med slik sete. Testsjåføren klarte ikke helt å venne seg til å ble befølt på låret i svingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå