trym13 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Hei, idag fikk jeg meg en splitter ny laptop. og en "D-Link AirPlus Xtreme G Wireless router". problemet mitt er at jeg ikke aner hvordan jeg skal sette opp trådløst nettverk. jeg har fra før av 2mbit chello bredbånd på den stasjonære. har kobla opp rutern men får ikke nettverk på laptoppen min. noen som kan komme med noen herlige tips? takk på forhånd. Mvh. Trym Henriksson Endret 12. mai 2006 av trym13
kvase Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 (endret) dette kunne du finni sjøl her http://www.hardware.no/guider/nettverk/44.html og ingen bomper etter 1 time her så det er sagt Endret 12. mai 2006 av kvase
trym13 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 hm.. fant ingenting som kunne hjelpe meg med problemet mitt i linken din .
kvase Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...051CDC3231DA99D
trym13 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 hm... rart, nå har jeg hvertfall fiksa trådløst nett, men virker sykt som om jeg cruizer på en i næreheten sin linje, den het apple et eller annent og jeg har ikke no apple shit hjemme.. + at jeg har røva speed. jeg kommer heller ikke in på den Dlink sia, den Http://192.168 bla bla. så jeg aner ikke hvordan jeg skal få satt opp min egen router.
trym13 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 sitter her og irriterer meg mer og mer for at jeg ikke får fiksa det. kan noen som har litt peil fortelle ? :| please..
holvik Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Kan hende du har koblet deg opp på nettverket til naboen. -Bruk funksjonen "vis tilgjenglige trådløse nettverk", der bør din router dukke opp med navnet "default". -Koble til -Skriv så 192.168.0.1 i nettleseren din. -User name : admin -Password : (blank) Kan vere en ide hvis du sliter med å finne routeren din å bruke kabel mellom PC og D-link'en under konfigurasjonen. Du fikk vel med ett lite hefte som heter "quick installasjon guide" der alt dette og mer til står forklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå