Gå til innhold

creative x-fi platinum surround minus en!


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke noe jeg. Har nettopp installert overnevnte kort for å bruke med mitt logitech z 5300 anlegg.. vel fram til jeg installerte kortet så fungerte alle høytalere flott. Etter installasjonen fungerer alt utenom venstre høyttaler forran!? Skjønner ingenting jeg... kan høre lyd fra den hvis jeg har fullt volum. Da hører jeg svak lyd fra den men sinnsyk høy lyd fra de andre. Må ha fått kabeloppsettet riktig siden alle høytalere svarer riktig på configen.. bortsett fra den venstre som jeg nesten ikke hører. Har prøvd å installere alt på nytt uten noe forbedring. Vet ikke hva jeg kan gjøre mer jeg . Noen forslag? Har sjekket alle kabler og at lydkortet sitter slik det skal.. Kongelyd men uten den venstre høytaleren foran er det ikke gøy å spille..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd alle innstillinger , reinstallert alt , forskjellige koblinger , sjekket kortet og anlegget. ingenting funker... kan det være kortet som ikke er bra da? Får jo lyd men den er veldig svak på venstre. Høyre foran fungerer helt fint . Står helt fast jeg...

 

Oppdatering... vel koblet anlegget til den andre pcn min og der var lyden akkurat den samme... går det an at kanalen for venstre høyttaler er på en måte sprengt slik at den ikke kan gi nok volum? Har ikke mye peil på slike greier.. hører jo lyd men den er veldig svak i forhold til de andre .. prøvde høytaleren på en annen kanal og da fungerte den fint.. må vel kjøpe nytt nå da

Endret av hondapower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...