Aroaro Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Dere som har kommet dit jeg er nå vet hva jeg snakker om....får den ikke til å virke....trenger hjelp...
DidzisK Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Den virker ikke med Nirnroot, muligens har den "problem" også med noen andre dyre ingredienser som kan regnes som quest items. Men jeg fikk den til å virke med Venison - plasserte ett stykke i kassa og ventet 24 timer, da var det 11 stykker i den. Min personlige mening er at den er for svak som belønning for å ha gjort unna en hel guild. Man får bare 10 stykker av et eller annet og ikke oftere enn en gang i uken. Jeg har det vanskelig å forsvare bruk av ventetiden, da kan man like greit finne en butikk og kjøpe det samme. Og hvis man trenger masse ingredienser for Alchemy trening, er det bedre å bruke duplication exploit. Se video her. Denne fungerer riktignok ikke etter første patch.
Aroaro Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Den virker ikke med Nirnroot, muligens har den "problem" også med noen andre dyre ingredienser som kan regnes som quest items. Men jeg fikk den til å virke med Venison - plasserte ett stykke i kassa og ventet 24 timer, da var det 11 stykker i den. Min personlige mening er at den er for svak som belønning for å ha gjort unna en hel guild. Man får bare 10 stykker av et eller annet og ikke oftere enn en gang i uken. Jeg har det vanskelig å forsvare bruk av ventetiden, da kan man like greit finne en butikk og kjøpe det samme. Og hvis man trenger masse ingredienser for Alchemy trening, er det bedre å bruke duplication exploit. Se video her. Denne fungerer riktignok ikke etter første patch. 6080652[/snapback] Hva skjedde. Kul video, men forstod ingen ting....
DidzisK Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvis du drar tilbake pilen, men ikke skyter, går inn på inventory, først velger piler som du har mange av (du får beskjed at det ikke er lov å skifte våpen mens du angriper) og så skift-klikker på noe for å kaste det fra deg, får du mange kopier av det når du går ut av inventory og pilen blir skutt inn i den tingen du kaster fra deg. Les mer her, søk på Duplicate. Hvis man ønsker å trene Alchemy, men ikke ønsker å bruke exploiten, kan man også besøke Farms. Der er det mange like planter. For eksempel potet + tomat = Restore fatique
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå