Tillern Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Hei, har en Fuji-SIemens og av en eller annen merkelig grunn får jeg en utrolig feedback i høytaleren mine, men kun når jeg bruker de innebygde høytalerene. Har løst det med å skruv av mikrofonen. Med er det noen som veit hva som egentlig er feil?
lavizh Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 hvorfor skal du bruke de høyttalerne ? ... de er jo helt tragiske, kjøp deg noen desktop/- andre høyytalere gutt! :razz:
Slonken Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 feedback får du når om tex mikrofonen er aktivert i windows og høyttallerne er plassert nærme mikrofonen og plukker opp lyden fra de. riktig som du har gjort å deaktivere mikrofonen. et ikke ukjent problem med bærbare dette her.
Freeload Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Tror forrige poster sa det du trengte å vite. Virker som om du må disable mikrofon eller record monitor i volumkontrollen, altså under Volume Control -> Properties: - "Playback" Her bør du ha mutet mikrofon og evt. recording monitor (hvis det finnes) - "Recording" Sjekk at det ikke står på "Monitor" under advanced tabben på mixeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå