Gå til innhold

Dreamfall- spiller viser ikke klart bilde


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått meg Dreamfall, men har et problem, etter å installert spillet(og dette har jeg gjort mange ganger) så kommer intro videoene, så menyen, jeg trykker new game og når spillet starter, så istedet for å se noe bilde så for jeg bare masse farger opp i skjermen. Men spillet klikker ikke, for jeg kan gå inn i menyen eller og derfra ut til hovedmenyen igjen. Jeg for rett å slett ikke noe bilde i 3D fra spillet, men spillet går/fungerer, bare at jeg for ikke se noe.

 

Har prøvet med andre tunge spill som quake 4, battlefield 2, Oblivion osv osv. og med ingen av disse spillene så har jeg sånne problemer

 

Jeg finner ikke ut av dette problemet, så hvis noen kunne hjulpet meg ut her så hadde det vert kjempe fint!

 

Takker for alle svar på forhånd.

 

Mvh Marelo

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermkortet er ikke for dårligt, jeg kjører jo quake 4 på full graffik.

 

Mine specs:

CPU: Amd athlon 64 3200+

Ram: 1gb ddr ram twinmoss

Skjermkort: XFX 6600GT

Hdd: 1x 80gb, 2x 250gb, 1x 200gb

Skjerm: samsung 17" lcd (samsung syncmaster 173T)

 

 

Kan prøve å nedgradere driver, noen som har link til 81.98 driveren

 

Hvis noen kan tenke seg at det er andre problemer det kan ver så bare kom me forslag.

 

Takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
Det ER driveren. I tillegg er det en mulighet for at spillet vil fryse enkelte ganger i tillegg til problemet med driveren, det gjorde ihvertfall det for meg. Løsningen var da å underklokke gpu på skjermkortet (fra 500 til 485 mhz)

6061996[/snapback]

 

Har problemer med frys. Noen ganger må jeg av med maskina for å komme igang igjen, noen ganger holder control alt delete.

 

Prøvd nedgradering av driver og underklokka mitt pov 7800gt fra 400mhz til 350 mhz uten at dette hjelper meg.

 

I ett tilfelle hang bare lyden seg opp. Kan det være noe med X-fi extreme music?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...