capone-82 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 hei håper noen her kan hjelpe meg. Hver gang jeg starter opp PC og kommer inn i windows, så kommer C:\ opp i eget vindu...dette er slitsomt å måtte lukke den for hver gang. Hva skal jeg gjøre for å unngå dette..?
haakie Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 start>kjør>msconfig>oppstart/startup. se om det ligger noe om det der, er ikke sikker men verdt et forsøk
capone-82 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 takk har sjekket nå..men fant liksom ikke noe d kunne være...er jo ikke helt sikker på hva jeg leter etter heller da...
efikkan Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hei! Hva ligger i oppstarts-mappa på start-menyen? Søk etter spyware og virus. Hilsen, efikkan.
capone-82 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 jeg fant noe som het hkcmd.exe , så jeg haket av denne og startet på nytt, og problemet va fortsatt der.. i oppstart mappa mi er det ingenting.. hmm..
JANMS Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Hvis du sjekker i registeret disse nøklene: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Runonce HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Runonce HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnceEx HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Runonce Sjekk hvilke linjer som ligger i disse nøklene. Her kan det ligge noe som sier fra om hva som starter opp hver gang windows kjører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå