Gå til innhold

Elastomania - Anmeldelser av selvlagde baner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I den nå stengte tråden om Elma såg jeg at flere spiller Elma her inne, og tenkte derfor at vi kunne poste våre selvlagde baner her inne og anmelde hverandres baner.

Regler:

- Legg ved baner som .zip-filer

- Om en egen .lgr-fil enn originalen brukes på banen, må denne også legges ved

- Følg eksempelet under ved anmelding av andres baner:

Navn: [...]

Skaper: [...]

Min mening

[skriv hva du synes om banen]

Tips til forbedringer

[Tips til hvordan forbedre banen]

Karakter

X / 10

Jeg starter med 9 av mine egne baner :)

For de som ikke vet hva Elastomania er:

Elasto_mania.png

Poenget er å samle alle eplene først, for deretter å ta blomsten. Fullversjonen har 55 baner, en demo kan lastes ned her. Les mer om spillet på Wikipedia - Elasto Mania

Elma_Levs.zip

Lgr_filer.zip

Endret av purity
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lagde noen en gang for lenge siden, men de er slettet nå. Laster det ned på nytt nå :D

Edit: Nei, fant igjen en bane! Hva synes dere?

EDIT2: Banen er lagt ved lenger ned på siden. Denne ble fjernet pga. feilplassert start.

Endret av Gargarath
Skrevet (endret)

Navn: Avenger

Skaper: Gargarath/Martin

Min mening

Banen virker ennå litt uferdig, det er flere steder man må bremse på litt ulogiske plasser, noe som stopper litt av gangen i banen. Banen er også litt dumt planlagt noen steder. Man må liksom krangle for mye med banen synest jeg.

Tips til forbedringer

Du burde tenke litt mer "hva kan skje her?", "hvordan kan jeg gjøre slik at spillerene går der jeg vil at de skal?", og designe banen slik at den blir mer logisk. Den andre "gangen" som er for trang burde du utvide, ellers så nytter det ikke å bremse selv om man må det (du vet hva jeg mener). Du burde kanskje også gå over gresset en gang, det var til tider ujevnt, og det gled over i andre polygoner der det ikke skulle være. Flere teksturer er heller ikke å fornekte.

Karakter

5 / 10 :)

Endret av purity
Skrevet

Jeg klarte ikke banen :|

Jeg synes det er artigere når jeg må tenke meg litt om hvor jeg skal dra, slik at det ikke blir alt for lett ;)

Skrevet

Legg ut en replay som viser hvordan man tar allt da Gargarath =)

Jeg står uansett fast ved min dom, selv om jeg liker utfordringer, så burde det være klart hvor man skal kjøre, selv om det er vanskelig å komme dertil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...