Gå til innhold

Ninja eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må quote meg selv fra forumet siden jeg rett og slett ikke orker oversette:

So, today, i was in LBRS with my hunter. We did it two times as four people and one last time as five. The Last time we went for another route than usually and dropped down after first big pull (with dogs etc) on the right side. Then Greater Fire Protection Potion-recipe drops, the rogue in the group needs it even though he wasnt alchemist, but he needed for alt. That was ok with three others in the group, since they were all four guild mates, and had agreed in VT etc, with each other. This I didnt know about and pressed 'greed'.. Later on i told them i didnt think this was fair. Next boss my Beaststalker's Gloves, which i have been hunting for for years dropped and ofc i won it. Now they thought everything was great and ok, since now i got my stuff.. But still it doesnt seem its fair, is it?
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

spør du om det er greit å neede for alter? og om det var greit at du needa på Beaststalker (formoder at du needa siden du har hunta de en stund)

edit: glemte parantesslutt

Endret av Spr0cket
Skrevet

det handler litt om guild policy eftersom det var en guildrun. syns i utgangspunktet at greed for alt og need for main. men det er uansett litt teit å avtale ting på ts hvis ikke alle er med på det uten å tekste det.

Skrevet (endret)

Huh?

Jeg ser ikke problemet i det hele tatt. :roll:

Og å syte over noe så simpelt som det går det vel ann å holde seg for god for? Begynner å bli lei av alle disse tulle postene med OMGWTF HE NINJA GREEN NEED WTFOMGLOL..

Endret av GodSlayer
Skrevet

Oppskriften er verdt 700g. Jeg er ikke i guildet til de 4, og det var faktisk jeg som starta raidet.

Skrevet (endret)

enig i siste poster, ekke ninja i ordets rette forstand. men virker som dere trenger å greie ut guild run policy

edit: ikke i guildet? in that case; cry me a river, build a bridge and get over it. seff favoriserer guildet hverandre. prisen å betale for å være outsider i instance

Endret av Spr0cket
Skrevet
enig i siste poster, ekke ninja i ordets rette forstand. men virker som dere trenger å greie ut guild run policy

6054841[/snapback]

Jeg er ikke i guildet deres, og satt ikke på VT'en deres..

Skrevet

Ja er tricky emne det du er inne på der.

Fra et perspektiv ser jeg det som ok neede, men på en annen side så kan man se det som litt egoistisk gjøre det,. Så lenge det ikke var noen andre alchemister i gruppen din synes jeg ikke det var noe spesiellt ninja ved og gjøre det han gjorde.

Skrevet

Ehm, ved at han rollet need etter vi andre hadde rolla greed? Jo det er ninja, siden vi ikke er i samme guild alle 5...

Skrevet

Så hvis en kjempeverdiful ting dropper og alle bestemmer seg for å greede, så needer en fordi han trenger til alt, er det ok for deg?

Skrevet (endret)

Hvilken alt? Hvordan vet jeg at han lærer seg det på alt?

edit: og hvorfor ligger den på AH for 700g nå?

Endret av Per-Stian
Skrevet

jeg tror du vil finne mange delte meninger om dette. noen farmer jo items for alten sin fordi han er for low lvl for den aktuelle instancen. da er jo poenget å skaffe items som han ønsker seg, og da blir jo ikke need så ufint gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...