Xantix Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Jeg har en hp nc6120 og plutselig kan jeg ikke velge tv som kilde under graphics options, noe jeg har kunnet før. Så nå kan jeg ikke koble min lap top til tv, finner ikke noe sted hvor jeg kan aktivere denne funksjonen igjen. Har lastet ned den siste grafikk driveren fra hps webside uten at dette har hjulpet. Mulig at det rett og slett var etter at jeg installerte denne driveren når jeg egentlig skulle installert den siste lyddriveren, men merkelig at den siste driveren skulle fjerne clone video output valget....... Tar i mot tips, skal prøve å installere den eldste driveren jeg finner selv om det er noe ulogisk. X.
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hei! Prøv driveren som følgte med pcen, eller den som du vet fungérte tidligere. Hilsen, efikkan.
Xantix Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Dette plager meg virkelig. Har prøvd med original driver som fulgte med på cd uten noe videre hell. Der det skal være ulike enheter, bærbar og tv så er det bare bærbar som dukker opp. Aner ikke hvordan jeg skal få pc'en til å forstå at den kan kjøre dual display, pc og tv. Husker heller ikke helt når det sluttet å fungere så jeg vet ikke hva det er som har klusset det til. Har prøvd å fjerne grafikkortet og det installeres med en gang på nytt når win starter opp, men problemet vedvarer. Det er mobile intel 915gm kort som sitter i min hp nc6120 X.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå