uranus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hei! Noen venner av meg laget et exe program som kjører noe greier mot nettet, men når jeg mister internetten, lukker programmet seg. Hvordan kan jeg få den til å kjøre automatisk igjen når nettet faller ut?
zjulik Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Kanskje folk tenker at, "hvis kompisene har laget programmet, så er det vel kompisene som best kan fikse dette?" Vi vet jo ikke hva slags program det er en gang.
uranus Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Ja men kompiser og kompiser, bekjente da. Jeg har nesten aldri kontakt med dem. Programmet er bare noe som sender litt info mot nett, men det må da være en måte å stille Windows til å ikke lukke det når nettet detter ut eller noe?
Harald Staff Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Må det være det ? Et program som krasjer, kommer i konflikt med operativsystemet, oftest fordi det ikke greier å håndtere en uforutsett hendelse godt nok. Ikke godt nok programmert, med andre ord. Så tenker du at det må da finnes en måte som gjør at da er det operativsystemet som bøyer av i konflikten, ikke programmet. Du skulle fått noen interessante økter ved datamaskinen hvis det var normalen.... Beste hilsen Harald Endret 8. mai 2006 av Harald Staff
zjulik Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hvis programmet lukker seg når nettet forsvinner, så er det programmet som må fikses. Det hele høres forøvrig temmelig suspekt ut, når du ikke vil si noe om programmet. Vi snakker hacking kanskje? I så fall er det kanskje brannmuren din som prøver å beskytte deg (og oss andre!) fra skiten ved å kutte nettforbindelsen. Bytt omgangskrets du. Endret 8. mai 2006 av zjulik
uranus Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Haha, etter 3 år på dette forumet ved å gi råd, hjelpe folk og spørre om hjelp selv så skal jeg komme og be om hacking råd? Nei du, hackere har ødelagt mye for meg.. Noen års arbeid borte grunnet hackere. Jeg hater hackere for å si det sånn. Nei det er et program som gjør noe for meg på en webside jeg har, min side liksom. Men ok, skal si ifra til dem om det så kanskje de vet hva som kan gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå