Gå til innhold

Minne på W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en del tråder om dette her på Amobil, men en W800i kan i hvert fall ta minnekort opp til 2GB. Har selv en K750i som er hardware identisk med W800i og jeg bruker et 1 GB minnekort som fungerer helt ypperlig. Noen mener at du også kan bruke 4 GB og oppover i den, men her har jeg ikke noen faste bevis. Står heller ikke noe om dette i bruksanvisningen.

Lenke til kommentar

Dette står på SE sin hjemme side!!

 

Utvidet telefonminne

De fleste kamera-, musikk- og forretningstelefoner fra Sony Ericsson har spor for minnekort. Utvid telefonminnet med Memory Stick PRO Duo™ (opptil 2 GB) eller den minste minnepennen på markedet – Memory Stick Micro™ (M2™) (opptil 1 GB). Det finnes adaptere hvis du vil bruke et av disse miniminnekortene i en PC.

Lenke til kommentar
Har kun hørt om 2 GB, men 4 finnes vel det også nå snart? :tease:

6062406[/snapback]

 

Det går bare med 2gb =P spurte folk i expert =)

6063659[/snapback]

 

Men i fremtiden ville jeg ikke stolt på hva selgere i en butikk sier. De kan #bip# meg si mye rart skal jeg si deg.

Men det er rett at når W800i/K750i kom ut var det bare 2GB kort på markedet. Derfor står det at de kun støtter dette. Men nå har som sagt Scandisk og Sony Ericsson med flere laget større minnekort, og det er ingenting som sier at du ikke kan bruke et 4 GB kort i telefonen. Det er aldri nevnt noe om firmware begrensning på dette.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...