snkupo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Hei. Jeg benytter meg ofte av å laste opp filer på feks. Rapidshare, yousendit, youtube, ultrashare og lignende sider. Jeg laster som regel opp filer på rundt 100mb, men dessverre er dette håpløst i Opera. Jeg har prøvd både 8.5 og 9.0 Beta, men problemet er der i begge versjonene. Jeg liker Opera best, men ser meg nødt til å bruk FireFox når jeg vil laste opp noe. Der fungerer det flott. Vil påstå at upload står nesten stille når jeg bruker Opera. Hva kan jeg gjøre med dette`?
Pricks Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Har aldri hatt noen problemer med Rapidshare i allefall. Men nå er du ikke akkurat særlig tydelig på hva problemet består i, så... Hvis det ser ut som det står stille så gjør det nok ikke det likevel.
snkupo Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Skrevet 5. mai 2006 Har sjekket data som går inn/ut i windows. Når jeg bruker Opera går det minimalt med data ut.. Når jeg bruker andre nettlesere går det masse data ut. Og med ut mener jeg data som blir lastet opp på nettet.
snkupo Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Firewall/proxy? 6048442[/snapback] Har en router, må det åpnes for egne porter til Opera? Trenger ikke det når jeg bruker IE, Firefox, Mirc. Må det med torrent klienter, dc o.l.
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Nei, du skal ikke trenge det, men kanskje de andre nettleserne er konfigurert på en annen måte? Altså at de er satt opp til å bruke proxy men ikke Opera, eller omvendt? Eller at firewallen din lager krøll bare for Opera?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå