Gå til innhold

Lærepenge til Uweb.no :)


Anbefalte innlegg

Og han vant hvordan? Ved å si telefonnummeret sitt? Herregud...

Da du skrev dette gikk jeg utifra at du siktet til meg.

 

Ellers synes jeg oppførselen din er ganske ufyselig, og det hele blir bare latterlig når du sitter her og finner på ting.

6154690[/snapback]

Jeg vil gjerne få vite hva du synes med oppførselen min som er ufyselig. Ok, det første innlegget var litt på kanten. Men de andre innleggene står jeg fullt og helt inne for. Finner jeg på ting? Nå er du virkelig på vei ut på vidda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og han vant hvordan? Ved å si telefonnummeret sitt? Herregud...

Da du skrev dette gikk jeg utifra at du siktet til meg.

 

Ellers synes jeg oppførselen din er ganske ufyselig, og det hele blir bare latterlig når du sitter her og finner på ting.

6154690[/snapback]

Jeg vil gjerne få vite hva du synes med oppførselen min som er ufyselig. Ok, det første innlegget var litt på kanten. Men de andre innleggene står jeg fullt og helt inne for. Finner jeg på ting? Nå er du virkelig på vei ut på vidda.

6154717[/snapback]

Når du begynner å spekulere i sikkerheten rundt lagring av personopplysninger sitter du og finner på ting. Jeg setter også spørsmålstegn ved kompetansen din, hvis du mener dette er ett og samme system.

Lenke til kommentar

Siden dere tydeligvis ikke ble ferdige med diskusjonen, kan jeg godt fortsette også, på tross av at det blir ganske meningsløst ettersom enkelte tolker ting akkurat som de selv vil.

 

Du stiller opp her som talsperson for Uweb, da forventer jeg at du har samme synspunkt som de andre internt i Uweb.

Jeg har tatt på meg rollen som en ansatt, som har presentert saken fra mitt synspunkt. Tro det eller ei, men jeg sitter ikke og ser på hva alle andre gjør hele dagen.

 

Jeg har da aldri påstått at du ville slettet brukeren min. Lær deg å skille ytringer fra forskjellige personer fra hverandre.

Jeg sa at jeg ikke slettet brukeren din. Denne meldingen var ment på et generelt basis. Hadde denne meldingen kun vært ment til deg, hadde jeg sendt deg en PM.

 

Jeg er også spent på å høre hvordan folk mener "Dahl" har "vunnet" diskusjonen...

Lenke til kommentar

En annen ting dere uttaler dere uten å vite noe om er hvordan denne personen henvendte seg til Uweb. Dere dømmer uweb KUN på bakgrunn av hva trådstarter sier. Det er kanskje en LITEN mulighet for at vedkommende ikke var like sympatisk som han gir uttrykk for da han henvendte seg til uweb?

Lenke til kommentar
Når du begynner å spekulere i sikkerheten rundt lagring av personopplysninger sitter du og finner på ting. Jeg setter også spørsmålstegn ved kompetansen din, hvis du mener dette er ett og samme system.

6154733[/snapback]

Slik jeg har forstått det av tidligere samtaler med representanter for Uweb bruker de et selvutviklet system med en sms-gateway som leveres av en annen bedrift. Når Uweb selv innrømmer at det eksisterer, som de skriver det, en del sikkerhetsfeil som muliggjør uatorisert sending av sms, så begynner jeg å lure på om sikkerheten er nedprioritert like mye når det gjelder meldingshistorikken. Jeg satte kun spørsmålstegn ved det, jeg beskyldte ingen for noe som helst.

Lenke til kommentar
Meg bekjent finnes det ingen teknikker for å sende uautoriserte sms-meldinger gjennom Uweb.no lenger.

6154783[/snapback]

Godt mulig, men det gjorde det for ikke lenge siden. Det har dere selv innrømmet. Derfor lurer jeg på om sikkerheten er/var like nedprioritert når det gjelder meldingshistorikken. Lurer, beskylder ikke. :)

Lenke til kommentar
Meg bekjent finnes det ingen teknikker for å sende uautoriserte sms-meldinger gjennom Uweb.no lenger.

6154783[/snapback]

Godt mulig, men det gjorde det for ikke lenge siden. Det har dere selv innrømmet. Derfor lurer jeg på om sikkerheten er/var like nedprioritert når det gjelder meldingshistorikken. Lurer, beskylder ikke. :)

6154797[/snapback]

Enhver bedrift vil sette pris på konstruktive innspill, men det kommer an på hvordan disse inspillene kommer. Alle er tjent med å ha en hyggelig tone, og et godt samarbeid :)

Lenke til kommentar
Enhver bedrift vil sette pris på konstruktive innspill, men det kommer an på hvordan disse inspillene kommer. Alle er tjent med å ha en hyggelig tone, og et godt samarbeid :)

6154806[/snapback]

Så sant, så sant. Men den hyggelige tonen var det Uweb selv som ødela. Les mailen som er gjengitt i første post. Er det slik man takker en person for å ha gjort dem kjent med et stort sikkerhetsproblem?

Lenke til kommentar
Manfred er på tynn is :fun:

 

Heia Dahl igjen :)

6154746[/snapback]

Begrunn det du sier, eller hold kjeft, a. Det der blir for dumt.

6154767[/snapback]

 

Mulig du har sveisbriller og du jobber garantert på uweb (tror jeg), men her får både du og de andre ansatte på uweb så det jubler (om du da jobber på uweb) :fun:

Lenke til kommentar
Enhver bedrift vil sette pris på konstruktive innspill, men det kommer an på hvordan disse inspillene kommer. Alle er tjent med å ha en hyggelig tone, og et godt samarbeid :)

6154806[/snapback]

Så sant, så sant. Men den hyggelige tonen var det Uweb selv som ødela. Les mailen som er gjengitt i første post. Er det slik man takker en person for å ha gjort dem kjent med et stort sikkerhetsproblem?

6154820[/snapback]

Jeg tror nok det var trådstarter som begynte den tonen. Som jeg skrev tidligere: Dere baserer alt uten å vite hvordan trådstarter henvendte seg.

Lenke til kommentar

Sikkerheten har førsteprioritet, og alle kan gjøre små feil. Det at den ikke sjekket hvor mange sms en person hadde igjen når man sendte en melding, vil jeg ikke se på som en stor sikkerhetstrussel, men mer en liten "bug". At feilene ikke ble rettet opp med en gang de ble kjent, skyldtes sykdom hos en av våre ansatte. Jeg "beklager" til SiegWarheit at tjenesten ikke fungerte som beskrevet, men håper han kan tilgi oss våre feil.

Lenke til kommentar
Manfred er på tynn is :fun:

 

Heia Dahl igjen :)

6154746[/snapback]

Begrunn det du sier, eller hold kjeft, a. Det der blir for dumt.

6154767[/snapback]

 

Mulig du har sveisbriller og du jobber garantert på uweb (tror jeg), men her får både du og de andre ansatte på uweb så det jubler (om du da jobber på uweb) :fun:

6154824[/snapback]

Jeg jobber ikke i uweb, men hva med å ha et obejktivt syn? I stedet for å stole blindt på trådstarter? Hvordan vet du at han var så hyggelig? Jeg har nok erfaring med kunder til å kunne uttale meg om slike ting.

Lenke til kommentar

Når han sendte første mail inn til oss fremla han saken som at han visste om en systemfeil, og at han hadde utnyttet den og aktet å fortsette med det. Dessuten truet han med at han ville fortelle alle han kjente om problemet slik at de også kunne misbruke tjenesten. Avgjør selv hvordan dere ville svart på en slik mail.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...