jossimd Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Spørsmål 1: Hvordan bli kvitt vampyrism fortest mulig? Spørsmål 2: Hvor kan jeg kjøpe hus og hvor mye koster det? Spørsmål 3: kan man være i mer enn et guild? Spørsmål 4: Hvordan lærer jeg nye spells? Spørsmål 5: Finnes det en mod som gjør at ting ser bedre ut på lang avsatnd? når jeg var oppe i fjellene ble alt som var langt borte bare en smørje av grå farger. Grønn smørje der det var skog. Spørsmål 6: Leste noe om "fast travel" hvordan fungerer dette? Spørsmål 7: Hvor kan jeg lagre ting før jeg har kjøpt hus? Takk for svar alle svar.
h00v3r Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Spørsmål 1: Hvordan bli kvitt vampyrism fortest mulig? Spørsmål 2: Hvor kan jeg kjøpe hus og hvor mye koster det? Spørsmål 3: kan man være i mer enn et guild? Spørsmål 4: Hvordan lærer jeg nye spells? Spørsmål 5: Finnes det en mod som gjør at ting ser bedre ut på lang avsatnd? når jeg var oppe i fjellene ble alt som var langt borte bare en smørje av grå farger. Grønn smørje der det var skog. Spørsmål 6: Leste noe om "fast travel" hvordan fungerer dette? Spørsmål 7: Hvor kan jeg lagre ting før jeg har kjøpt hus? Takk for svar alle svar. 6024833[/snapback] Nr1: du må gjøre den questen alle snakker om, vampire cure heter den! Nr2: Du kan kjøpe hus i nesten alle byene, det koster alt fra 5000-25000 Nr3: Du kan vær med i så mange du vil Nr4: Du lærer ikke, du finner spell scrolls vell, som du kan bruke! Nr5: ja det finnes en mod, leter du litt på forumet finner du det ut, er tatt opp mange ganger, er en mod side du kan stikke til. Husker ikke helt hva den heter! Nr6: Du trykker på det stedet på kartet du vil dra til, så kommer det opp en rute hvor det står "Do you wanna fast travel to (byen/stedet). Når det gjelder steder, må du ha vært der for at det skal virke! Nr7: Du kan lagre ting i kister overalt, men du risikerer at dette blir borte da. Når du har kjøpt hus med interiør, ja da kan du lagre alt trykt i kasser og kister inni i huset!
invalid_user Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) 1. Hvis du vil spille rettferdig, bruk denne guiden. Jeg har hørt at det finnes en console kommando. Noen her vil sikkert skrive den om ikke så lenge. 2. Om jeg ikke husker feil må du oppsøke counten av byen for å kjøpe hus. Prisen varierer fra 5000 til 50000, tror jeg. 3. Det kan man, men noen quests for det ene guildet kan få deg kastet ut av et annet. Du kan rejoine guildet ved å gjøre noe spesielt, f. eks. samle ingredienser for Mages Guild. 4. Du må kjøpe nye spells, enten i Mages Guild rundt om i Cyrodiil, eller i enkelte butikker (Edgar's Discount Spells i Market District, Imperial City, for eksempel.) 5. Se litt i denne stickyen. 6. Du går inn på kartet og ved å trykke på steder du har vært i travler du. Du kan forøvrig fasttravle til en by uten å ha vært der på forhånd. 7. Det er visst en saddlebag-mod til hesten din. Se litt i stickyen. Ellers må du nesten prioritere hva du vil og ikke vil ha. Hvis du er over-encumbered midt i en by og var på vei til å selge items, kan du jo bare droppe et item et sted du husker, selge noen andre items og hente items du droppet. Håper dette hjalp. Endret 1. mai 2006 av KGB-
Robert. Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Hei jossimd!, Jeg har noen svar =) 1) Les denne guiden Her 2) Hus varierer jeg vet hvafall at et hus i Imperial City Waterfront koster 2500 kr, og en i Singrad 20.000 .. er ikke helt sikker. 3) Ja, man kan være med i alle guildene hvis man vil =] 4) Du kan lære spells via quest eller du kan enkelt kjøpe spells ved og dra til en magi butikk. 5) Det finnes det ja husker ikke hvor, men les angående INI Fila som er sticky. 6) Gå inn på map F4 Og trykk på stedene der. 7) Du kan lagre dem i guild osv. Alle hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå