magnusnj Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Jeg er på level 11 i oblivion, og gjorde veldig mange quests i løpet av helga... Problemet mitt er at når jeg skulle bruke Mage Staff of Paralysis så oppdaget jeg at jeg ikke hadde den i inventory lenger... Jeg sjekka mine savegames ifra helga og fant ut at sist jeg hadde Mages Staff var for 7 spilletimer siden! Konklusjonen min av dette er at jeg har lagt den ifra meg i et av de uttalige husa jeg har vært innom og sneket rundt i (vært innbruddstyv hele helga)... Som dere skjønner er det grinaktig surt å begynne på den loaden hvor jeg fortsatt har Mages Staff ergo å gjøre alle quests om igjen.... Så mitt spørsmål er til dere: Kan jeg trygt taste inn en spawnobject cheat i konsollen uten at det vil gi meg problemer med å fullføre spillet? (som i f.eks Gta serien) Eller finnes det en annen metode for å finne den "lure" plassen jeg la ifra meg Mages Staff? Tar imot alt av tips Endret 1. mai 2006 av magnusnj
Robert. Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Dette er en spawn object cheat for staffen din For og åpne consolen tast "§" ___________ Mage's Staff of Paralysis Skriv det som er under her. ___________________ player.additem 000E9450 1 Endret 1. mai 2006 av One
magnusnj Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Her =) det er en cheat da, men. skriv in consolen ved og åpne ved §. skriv det under her. ______________________________________ player.additem 000E944F 1 _______________________________ Da får du staffen din =] 6022964[/snapback] Det er chill! Men kan du bruke cheats uten at det føkker opp spillet?
Koopa Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Ja, de fleste. Men noen fucker vel opp litt tror jeg. Tror jeg da Men mener at den du nettopp fikk skal gå bra. Men husk å save først bare for å være sikker
Robert. Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hmm.. et item fucka opp spillet til vennen min :/ Noe med Hrloine Ice staff det var quest object og kunne ikke droppe det og det er irriterende .. Endret 1. mai 2006 av One
magnusnj Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 (endret) Ja, de fleste. Men noen fucker vel opp litt tror jeg.Tror jeg da Men mener at den du nettopp fikk skal gå bra. Men husk å save først bare for å være sikker 6022985[/snapback] Da skal jeg prøve! TAKK! Endret 1. mai 2006 av magnusnj
hodesleng Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 spørs om du ikke får dårlig karma av å cheate i Oblivion...
Koopa Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 spørs om du ikke får dårlig karma av å cheate i Oblivion... 6023026[/snapback] Haha, spørs ikke det altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå