Tullen007 Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hei. Jeg har en index.php som er laget av frames, menu og main. if ($var == true) { refresh index.php; ????? } if ($var == false) { header ('Location: hoved.php"); } else { bla bla og vis form } Mens jeg er inne på refresh. Lurte jeg på hvordan jeg kan echo ut informasjonen som er blitt registrert fra skjema og refreshe siden etter 5 sec. eller gå til forsiden etter 5 sec.? if ($var==true) { echo "Følgene informasjon ble registrert.<br>"; echo "Om 5 sekunder vil du ble ført tilbake til start."; header ("Location: hoved.php"); } takker på forhånd. Endret 2. mai 2006 av Tullen007
arnizzz Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Hvorfor ikke sette target _blank i skjemaet? action ="index.php" target="_blank". Tror det fungerer. Husker ikke helt. Er blitt for lat med MS Frontpage de siste årene. Så gidder aldri lære meg kodene. Om du skal printe informasjon fra skjemaet FØR skjemaet har blitt sendt må du gjøre det på klient-siden. Javascript er løsningen her.
Magnus Holm Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 sleep() er en nyttig funksjon if ($var==true) { echo "Følgene informasjon ble registrert.<br>"; echo "Om 5 sekunder vil du ble ført tilbake til start."; sleep(5); header ("Location: hoved.php"); }
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå