renpeder Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har et spørsmål gjeldende ekstrabatteri til Acer maskinene. Jeg er blitt tilbudt å kjøpe et ekstra batteri med god rabatt. Jeg lurer på om hvor det ekstra batteriet skal festes. Er det i sammen bay som jeg har DVD-RW'en? Jeg har en 8204WLMI. Jeg setter svært stor pris på svar. RTP
tthen Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 det er fujisu siemens som har noen lifebook modeller der du kan erstatte dvd'en et "second battery". med din acer må du sette pc'en i hibernation modus mens du bytter batteri.
renpeder Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 det er fujisu siemens som har noen lifebook modeller der du kan erstatte dvd'en et "second battery". med din acer må du sette pc'en i hibernation modus mens du bytter batteri. 6017967[/snapback] Takk for hurtig svar Men i følge Acer finnes det to typer batteri til denne maskinen. Et som man bytter bak, hvor den største batteripakken sitter. I tillegg er det visst mulig å kjøre to batterier samtidig. Spørsmålet er hvor det skal festes. Det står det ikke noe om på sidene jeg har lest. RTP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå