Gå til innhold

TES: Thieves guild - hvordan finne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

møt opp med wather front i imp city rundt midnatt.... se etter en fyr med fakkel som skal stå i en bakgård der

Skrevet

Du kan også lese en wanted plakat i imperial city med bilde av Gray Fox på, Bribe en tigger å spørre om gray fox, så går resten av seg selv.

Skrevet

Les det som står i questen (hvis du har fått noen) og hvis kartet så går du dit det står på kartet rundt midnatt. Det er water front utenfor imperial city.

Skrevet

Jeg fikk questen med en gang jeg gikk ut av fengselet så stod det ei dame( night elf) som sa jeg skulle møte opp ved water front

Skrevet
Jeg fikk questen med en gang jeg gikk ut av fengselet så stod det ei dame( night elf) som sa jeg skulle møte opp ved water front

6020462[/snapback]

Dark Elf *pirke pirke*

Skrevet

Jeg fant det folx! :D Men nå har jeg et anna problem..

Jeg fikk en quest om at jeg skulle gå til et fengsel for å finne en av thieves guild som var blitt borte på oppdrag.. Når jeg kommer dit, prater jeg med en inmate som sier at han ble fjernet fra cella et par dager siden. Mens en argonian ble tatt ut bare for litt siden. Det står i journal at jeg skal følge blodsporet, men jeg FINNERN IKKE! :p Hehe..

Please help.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jah, tror du bare trenger å møte opp på water-front for å prate med han karen

Du må uansett gjøre ett oppdrag for å bli med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...