Mr. -=NeoguN=- Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg har drivi å lett litt rundt Bruma, og jeg fant Ongar the World-Weary, men fikk ikke no ut av'n om Gray Fox.. Kan noen fortelle meg hvor jeg blir med i Thieves Guild?
exs Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 møt opp med wather front i imp city rundt midnatt.... se etter en fyr med fakkel som skal stå i en bakgård der
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Hva mener du? Watcher- eller Water Front?
Rikkely Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hva mener du? Watcher- eller Water Front? 6017659[/snapback] Han mener sikkert Water Front
Tommy T Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Du kan også lese en wanted plakat i imperial city med bilde av Gray Fox på, Bribe en tigger å spørre om gray fox, så går resten av seg selv.
teekej Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Les det som står i questen (hvis du har fått noen) og hvis kartet så går du dit det står på kartet rundt midnatt. Det er water front utenfor imperial city.
teekej Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg fikk questen med en gang jeg gikk ut av fengselet så stod det ei dame( night elf) som sa jeg skulle møte opp ved water front
FredrikFtw Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg fikk questen med en gang jeg gikk ut av fengselet så stod det ei dame( night elf) som sa jeg skulle møte opp ved water front 6020462[/snapback] Dark Elf *pirke pirke*
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Jeg fant det folx! Men nå har jeg et anna problem.. Jeg fikk en quest om at jeg skulle gå til et fengsel for å finne en av thieves guild som var blitt borte på oppdrag.. Når jeg kommer dit, prater jeg med en inmate som sier at han ble fjernet fra cella et par dager siden. Mens en argonian ble tatt ut bare for litt siden. Det står i journal at jeg skal følge blodsporet, men jeg FINNERN IKKE! Hehe.. Please help.
Novocaine Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 (endret) Tricky den der.. Følg blodsporene til den veggen innerst i cellekomplekset og dra i et av lysene på veggen. Endret 1. mai 2006 av Zlimy
Skogslik Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Er det mulighet for og bli medlem av Thieves Guild uten og gå i fengsel først?
Flexo Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Jah, tror du bare trenger å møte opp på water-front for å prate med han karen Du må uansett gjøre ett oppdrag for å bli med.
Campin Carl Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 ja,snakk med folk th gray fox og gå ned til Waterfront District om natten i en hage hvor det er en argonian og en wood elf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå