Tullen007 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg ønsker å lage bokse for diverse ting på siden min. 1. boks for oveskrift (topp). 2. boks for meny under overskriften topp (topp-meny). ca 2% mellom rom under topp-menyen ønsker jeg hoved boks som er plasert på venstre side, på høyre side en liten meny. Jeg har prøvd med denne css filen body { background-color: DDDDE7; } h1 { color: #45457C; text-align: center; } a:link { text-decoration:none; color: #45457C; } a:visited { text-decoration:none; color: #45457C; } a:hover { text-decoration:none; color: #8783C0; } .topp { background-color: BDBDC5; margin: 0; } .topp-meny { background-color: BDBDC5; top: 20%; left : 2%; width: 98%; } .hoved-vindu { background-color: #BDBDC5; position: absolute; float: left; top: 25%; left: 2%; width: 84%; } .meny-hside { background-color: #BDBDC5; position: absolute; float: right; top: 25%; right: 2%; width: 10%; } Problemet mitt er at menyen på høyre side blir enten over eller under hoved vinduet. Hvordan løser jeg dette? Endret 1. mai 2006 av Tullen007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå